  • Data: 2010-05-21 17:36:52
    Temat: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4bf6bf1a$0$19178$65785112@news.neostrada.pl...

    > Trudno uwierzyć, że człowiek (podobno istota myśląca) może tak postąpić. A
    > jeszcze trudniej uwierzyć, że ktoś tym się publicznie chwali!

    Sugerowalbym pewna powsiagliwosc w takim intensywnym bronieniu operatora.
    A co, gdybym np. byl w strefie slabego zasiegu i nie doslyszal o co kaman? A
    "1" czy "2" czy "3" wcisnelaby sie przypadkowo?
    Uwazam ze tego typu praktyki sa przede wszystkim bardzo chamskie i bardzo
    zle swiadcza o operatorze.
    Ciekawe, ze z Playa Fresha nic jeszcze mi takiego nie zadzwonilo.

    Pozdrawiam
    SDD