  • 21. Data: 2012-10-11 00:46:06
    Temat: Re: Ch*j megrims.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-10 02:21, Ojtoto pisze:

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Co za czasy. Jakieś megrimsy, myślące chujem, wpiździły się
    > na grupę.
    > Zrozumiałeś coś z tego, bo mogę ci to bardziej przetłumaczyć, aby
    > trafiło do twojego móżdżka ?

    no i chuj

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 22. Data: 2012-10-11 01:59:46
    Temat: Re: Fotoradar Rzeczenica :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Oct 2012 06:01:31 -0700 (PDT), w
    <3...@g...c
    om>, Jimiasty
    <j...@g...com> napisał(-a):

    > Rzeczenica jest pincset kilometrow stad wiec nie mam mozliwosc sprawdzenia jaki
    znak tam stoi,

    Ale można sprawdzić w Automapie.
    Niestety, nawet o 1 w nocy pokazuje dozwoloną prędkość 50km/h, więc jest spora
    szansa na znak "50" wraz z początkiem miejscowości :).

  • 23. Data: 2012-10-11 10:43:17
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 października 2012 01:59:46 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
    napisał:

    > Ale można sprawdzić w Automapie.
    > Niestety, nawet o 1 w nocy pokazuje dozwoloną prędkość 50km/h, więc jest spora
    > szansa na znak "50" wraz z początkiem miejscowości :).

    Automapa pokazuje 50km/h takze w taryfie nocnej.

  • 24. Data: 2012-10-11 13:44:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 11 Oct 2012 01:43:17 -0700 (PDT), w
    <a...@g...c
    om>, Jimiasty

    Polemizowałbym:
    http://i48.tinypic.com/c6wsl.png

  • 25. Data: 2012-10-11 14:04:02
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-11 10:43, Jimiasty pisze:

    > Automapa pokazuje 50km/h takze w taryfie nocnej.

    Która wersja? Już od kilku wersji jest zmiana taryfy noc/dzień, a
    przynajmniej od wczesnych 6.10.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 26. Data: 2012-10-11 17:19:51
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    s...@4...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Ale można sprawdzić w Automapie.

    AM to ostatnie źródło, w którym miałbym sprawdzać dozwoloną prędkość dla
    celów kopania się ze strażą wiejską. Raczej zadzwoniłbym do zarządcy
    drogi, określił nr i km drogi i poprosił o informację.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 27. Data: 2012-10-11 18:24:41
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 października 2012 13:50:05 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
    napisał:
    > Polemizowałbym:

    No to pewnie jest jakas opcja, ktorej nie odfajkowalem.

  • 28. Data: 2012-10-12 14:14:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 11 Oct 2012 09:24:41 -0700 (PDT), w
    <6...@g...c
    om>, Jimiasty

    Nie ma...

  • 29. Data: 2012-10-12 14:30:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 11 Oct 2012 17:19:51 +0200, w <5...@n...home.net.pl>, "Big Jack"
    <a...@b...zz> napisał(-a):

> [...]
    > celów kopania się ze strażą wiejską. Raczej zadzwoniłbym do zarządcy
    > drogi, określił nr i km drogi i poprosił o informację.

    Zawsze można samodzielnie poszukać:
    http://img522.imageshack.us/img522/4926/rzeczenica02
    .jpg

    Znak "50" jest widoczny, widoczny jest fotoradar, aczkolwiek nie wiemy czy to z
    tego upolowano kolegę (dalej jest normalny fotoradar).

  • 30. Data: 2012-10-12 14:33:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Oct 2012 14:30:33 +0200, w
    <r...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Znak "50" jest widoczny, widoczny jest fotoradar, aczkolwiek nie wiemy czy to z
    > tego upolowano kolegę (dalej jest normalny fotoradar).

    No i jeszcze:
    "Fotoradar w Rzeczenicy ustawiony jest koło Urzędu Gminy. Maszt skierowany jest
    na jadących w stronę Człuchowa (prawa strona)... 100 metrów za rondem... chyba
    jedynym rondem przy posterunku Policji. Ograniczenie (50) , więc nie muszą
    przestawiać progu na strefę nocną (23:00 - 5:00) :cool: Oczywiście fotoradar
    Multanova strzelająca w obie strony. "