  • Data: 2012-03-26 08:03:29
    Temat: Re: Certyfikacja, było: Blad w oprogramowaniu Toyoty przyczyna wypadkow
    Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-24 16:29, Andrzej Jarzabek pisze:

    > Nie wystarczy. Ja chcę wiedzieć, skąd masz takie informacje.

    To może zamiast wprowadzać certyfikaty dla programistów
    poprawić prawo regulujące działalność (w tym uprawnienia,
    odpowiedzialność finansową, zasady bankructwa, przenoszenia
    praw na inne podmioty) różnych podmiotów gospodarczych ?

    Jak jest problem taki, że firma-krzak jedzie ryzykownie,
    coś spieprzyła, ale się okazuje, że jej bankructwo
    jej właścicieli-głównych decydentów w ogóle nie boli
    - to bym raczej tu "prowadził badania" i coś poprawiał.
    Tym bardziej, że już dzisiaj, nieprzypadkowo, mamy tak
    skonstruowane prawo, że możemy bez większych problemów
    badać takie zjawiska korzystając z dostępnej wiedzy
    o rynku, danych z GUSu, USu itp itd.