  • 11. Data: 2011-07-18 13:04:38
    Temat: Re: Ceny używanych BMW
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-07-18 11:03, Rychu pisze:
    > Tak z ciekawości raz na jakiś czas zajeżdżam do Inchcape'a w DC

    Jeszcze taka ciekawostka... wszystkie auta w salonie miały zapalone
    światła pozycyjne, a nie było tam nikogo poza dwoma ochroniarzami.
    Ciekawe czy nie zabijają tym akumulatorów. ;)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 12. Data: 2011-07-18 13:12:23
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rychu

    > często wyliczając cenę jako procent
    > _aktualnej_ ceny nowego auta.

    A jak niby mają wyliczać? Jakby nowe staniały, to za stare byś zapłacił
    procent od ceny nowego kiedyś tam, gdy jeszcze było droższe? Też nie.

  • 13. Data: 2011-07-18 13:27:26
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > 60 - 25 = 35
    > 600 - 250 = 350
    >
    > Jeśli dla ciebie 350 jest mniejsze od 35, to zastanawiam
    > się w jaki sposób zarabiasz na te auta ;-)

    Nie kumasz przenośni? ;-)
    Mam kolegę, który kupuje najtańsze piwo w lidlu, bo dla
    niego 50 groszy to za dużo do przepłacenia, a dla kogoś
    innego nawet 10 zł za piwko to nic :-). Mam wrażenie że o to
    chodziło Rychowi :-))). Ktoś kto kupuje auto za 10 czy 20
    tysięcy często ciuła na nie parę lat, dlatego dla niego
    każdy tysiąc to dużo. Natomiast dla kogoś kupującego furę za
    kilkaset tysięcy sto czy dwieście różnicy nie ma większego
    znaczenia ;-).

  • 14. Data: 2011-07-18 14:06:27
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Robert_J"

    > Nie kumasz przenośni? ;-)

    Kumam, kumam :)

    Pozdrówki.

  • 15. Data: 2011-07-18 14:12:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemysław Czaja

    > Kumam, kumam :)

    Jesteś żabą?

  • 16. Data: 2011-07-18 14:18:02
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to" <

    > Jesteś żabą?

    Jeśli sprawi Ci to przyjemność...

  • 17. Data: 2011-07-18 14:22:42
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemysław Czaja

    > Jeśli sprawi Ci to przyjemność...

    Skoro jesteś, to jak możesz, podpłyń do żeremi i pozdrów bobry.

  • 18. Data: 2011-07-18 16:00:08
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-07-18 11:28, CeSaR wrote:

    > Ceny BMW serii 1 s? generalnie dziwne. 1.6 benzyna w podstawie za ponad
    > 100kpln?

    Ceny są "dziwne" głównie w Polsce.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 19. Data: 2011-07-18 17:14:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że trafi się 128/135i w śmiesznej cenie. Tak od roku sobie jeżdżę,
    > byłem również w sobotę. Jak zwykle pooglądałem sobie wszystko co
    > stało i zacząłem się zastanawiać skąd się biorą te ceny na tych
    > autach. Popyt reguluje cenę, ale 250 koła za 3 letnią 650 z 11kkm
    > to kupa kasy. 125 koła za 118i 4d to już w ogóle jakiś śmiech.
    > Przecież tego nikt nie kupi... Co ciekawe odnoszę wrażenie, że
    > jest w zasadzie cały czas ceny używanych aut idą w górę. Drożeją
    > nowe i przez to ludzie liczą, że i używane sprzedadzą drożej
    > często wyliczając cenę jako procent _aktualnej_ ceny nowego auta.

    a biały 123d 2d z całą masą dodatków performance (dodatki za ponad 50tys
    zł) Cie interesuje?
    (mówie oczywiście o samochodzie, któego wlasnością jest dealer i dealer
    sprzedaje)

    Jak tak, daj na prv.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 20. Data: 2011-07-18 19:22:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BaX wrote:

    > Prawda jest taka, że jak rozmawiałem w Katowicach w maju 2010 z
    > obsługą to mieli sprzedane auta które jeszcze nawet nie przypłyneły
    > do europy. /X6, X5/ To co mieli 'zakontraktowane' na początku roku
    > dawno było sprzedane, a wtedy mogli zrealizować zamówienie na koniec
    > roku, no najwcześniej na wrzesień/pażdziernik. Nie wiem co się
    > porobiło ale kiedyś w salonie BMW było cicho i spokojnie jak w
    > kościele, teraz gdzie nie byłem czy to wrocław czy katowice, bielsko
    > gwarno jak na bazarze.

    i nawet towarzystwo podobne :)