    From: "Robert_J" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ceny używanych BMW
    Date: Mon, 18 Jul 2011 13:27:26 +0200

    > 60 - 25 = 35
    > 600 - 250 = 350
    >
    > Jeśli dla ciebie 350 jest mniejsze od 35, to zastanawiam
    > się w jaki sposób zarabiasz na te auta ;-)

    Nie kumasz przenośni? ;-)
    Mam kolegę, który kupuje najtańsze piwo w lidlu, bo dla
    niego 50 groszy to za dużo do przepłacenia, a dla kogoś
    innego nawet 10 zł za piwko to nic :-). Mam wrażenie że o to
    chodziło Rychowi :-))). Ktoś kto kupuje auto za 10 czy 20
    tysięcy często ciuła na nie parę lat, dlatego dla niego
    każdy tysiąc to dużo. Natomiast dla kogoś kupującego furę za
    kilkaset tysięcy sto czy dwieście różnicy nie ma większego
    znaczenia ;-).