    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <20141013143702.745f5bc8@babcia-workstation>
    Subject: Re: Ceny samochodów w roku 1989 - ciekawostka
    Date: Mon, 13 Oct 2014 18:17:05 +0200

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał w
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Wędliny podrobowe (kaszanka, salceson, pasztetowa etc.) były poza
    >kartkami.

    >Kurczaki były poza kartkami. Podobnie podroby.

    Czyli jak sie udalo trafic kurczaka, to calkiem przyzwoita porcja
    miesa mogla byc codziennie.

    >Spadło nie po 1989 ale w 1981.

    Tak mi cos utkwilo w pamieci, ale nie mam jak sprawdzic.

    Nawiasem mowiac
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100969,16535025,Swietom
    ies_Polski_na_spadajace_spozycie_miesa.html

    miedzy 2007 a 2013 spozycie spadlo z 77 do 68 kg.
    Kryzys ?

    >Tam jest też całkiem inna struktura spożycia niż u nas. U nas
    >dominuje
    >wieprzowina a na zachód od na głownie wołowina.

    Rzeklbym ze bez znaczenia - kotleta zamawiasz, kotlet duzy :-)
    Nie zjesz wiecej, bo to wolowina.

    Choc zwyczaj jedzenia stekow grubych na palec moze wplynac na spozycie
    :-)

    J.