    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <20141013101701.6d984b47@babcia-workstation>
    <6...@p...pl.invalid>
    <543b9240$0$25459$65785112@news.neostrada.pl>
    <20141013115106.67f22a67@babcia-workstation>
    <8...@p...pl.invalid>
    <543bb919$0$3159$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    Subject: Re: Ceny samochodów w roku 1989 - ciekawostka
    Date: Mon, 13 Oct 2014 16:51:51 +0200

    Użytkownik napisał w wiadomości
    W dniu poniedziałek, 13 października 2014 13:35:52 UTC+2 użytkownik
    J.F. napisał:

    >A co się stało jak Balcerowicz uwolnił ceny? Z dnia na dzień sklepy
    >wypełniły się żywnością.

    Nie tylko zywnoscia - innymi towarami tez.

    >Nie kwartał czy pół roku a dzień.

    Ale kartki cofano stopniowo. Te na mieso byly najdluzej, ale znikly
    1.07.89, gdy Balcerowicz byl ciagle jeszcze nikim.

    Ale owszem - mam te same pytania odnosnie tego okresu.
    RoMan sugeruje ze to 10x podwyzka cen, a ja tam podejrzewam, ze wraz z
    nowa wladza ustala wywozka na wschod ...

    >To samo z taksówkami. Jednego dnia kolejki czekających na taksówki a
    >następnego taksówki czekające na klientów. Czy należy wyciągnąć
    >wniosek że w przeciągu nocy przybyło 200% taksówek?

    Kto wie, kto wie ... ale bylo tak ?

    Poza tym - niekoniecznie 200%. Spojrz np na ruch drogowy - tu 10% moze
    decydowac o tym czy sa wielkie korki, czy ich nie ma ...

    J.