  • Data: 2012-01-19 12:30:05
    Temat: Re: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekręty
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-19 00:22, rs wrote:

    > no ale jesli schodzi z tasmy, to dlaczego pisac na nim refurbished?

    Względy organizacyjne i ekonomiczne. Nie ma sensu tworzyć oddzielnych
    taśm, poza tym producent musi mieć rezerwacje dysków na wymiany. W
    różnych krajach reklamacje są różnie uznawane, generalnie sprzedawcom i
    producentom opłaca wymieniać się dyski uszkodzone na oznaczane jako
    'naprawiane'. Bo takie mogą być. Jeżeli przy okazji są nowe, to klient
    na tym nie traci ;)