  • Data: 2011-04-11 09:03:57
    Temat: Re: Ceny części w PL
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...-cut_this-.pl-alias-removed> napisał w
    wiadomości news:inq4ee$14p$1@speranza.aioe.org...

    > Odpowiedzialność spada na producenta,

    Pozostaje ustalić, czy na tamtym świecie ma się z tego satysfakcję ;-)

    > Producenci osprzętu samochodowego nie bawią się w małe zamówienia

    To, co jest fabrycznie w samochodzie to zgoda, ale to, co ludzie potem
    wmontowują (np. immobilizer) to już niekoniecznie.
    No i na przykład tomografy, czy jakiś sprzęt do napromieniowywania to chyba
    raczej setkami niż milionami.
    Jeśli nie mają obowiązku robić ołowiowo (a tylko prawo) to montaż
    bezołowiowy wcale nie musi być uznany za brak odpowiedzialności. Może być
    wręcz narzucony konstruktorom przez marketing, aby wyprzedzić konkurencję.

    > Nie zajmuję się projektowaniem więc czegoś zapewne nie wiem, rozumiem BGA
    > mają już kulki LF ale np SMD czym się różnią od ołowiowych jeśli mają np
    > złocone styki?

    Jeszcze nie widziałem rezystorów ze złoconymi stykami, ale nie wykluczam, że
    inni tylko takich używają.

    > Tak jak napisałem w innym poście, liczę na zdrowy rozsądek

    Też tak miałem, ale z biegiem życia i obserwacji tego co się w koło dzieje
    raczej mi przeszło ;-(
    P.G.