  • Data: 2022-06-03 22:49:22
    Temat: Re: Centrale telefoniczne
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > A co?

    Jeśli komuś mało roboty przy paleniu pod kotłem, znajdzie ją sobie choćby
    przy takim prowadzeniu roślinek, by jak najlepiej wykorzystać objętość
    szklarni. Albo ogólnie rzecz ujmując, przy kształtowaniu klimatu.

    > No prosze ... i co - za mało slonca?

    Chyba ogólnie wszystkiego albo za mało, albo za dużo. Mam kawę kupioną
    w biedronce -- jakoś daje radę, to ładna roślina. Ale nigdy nie myślałem
    o tym, że kiedyś coś z niej sobie zaparzę.

    > Zasłonic :-)

    A potem rano odsłonić. I tak dwa razy dziennie (patrz punkt dotyczący
    roboty w szklarni).

    > Chlodu u nas nie zabraknie :-)

    Ale w Indiach tak. U nas za to zabrakien słońca. Takiej cytrynie, to pan
    nie dogodzisz!.

    > Przez morze czy przez Rumunię.

    Ogólnie od kontynenu. W takim Sarajewie, sto kilometrów od morza, dwa
    metry śniegu i regularnie mróz -20 stopni. Nad samym Adriatykiem jak
    trochę śniegu spadnie raz na kilka lat, to sesacja wśród miejscowej
    ludności i zbiorowe lepienie bałwanów. Lekki przymrozek to nawet nie
    każdego roku.

    > A do Grecji ten wiatr juz nie sięga?

    Grecja jakby cała ma morzu.

    > Mrozu nie maja, ale ciepla to tez chyba mało?

    Figi bez ciepła sobie radzą. Za to mrozu nie lubią.

    > No coz, u mnie rosną winogrona. Dzikie. Tylko jakies male i kwasne.

    Najwyraźniej są dzikie, małe i kwaśne. Winogrona w naszym kilimacie mogą
    sobie dobrze radzić, jeśli szczep odpowiedni. We Wrocławiu szczególnie.

    Jarek

    --
    Znasz-li ten kraj
    Gdzie cytryna dojrzewa