  • Data: 2022-06-06 11:20:13
    Temat: Re: Centrale telefoniczne
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Jun 2022 22:49:22 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Jeśli komuś mało roboty przy paleniu pod kotłem,

    Pod kotlem nie palisz, jesli grzeje elektrownia.

    > znajdzie ją sobie choćby
    > przy takim prowadzeniu roślinek, by jak najlepiej wykorzystać objętość
    > szklarni. Albo ogólnie rzecz ujmując, przy kształtowaniu klimatu.

    A to klimat to nie automatyka zapewnia?

    > A potem rano odsłonić. I tak dwa razy dziennie (patrz punkt dotyczący
    > roboty w szklarni).

    Nie wiem czy to takie pracochlonne.

    > Ale w Indiach tak. U nas za to zabrakien słońca. Takiej cytrynie, to pan
    > nie dogodzisz!.

    > Ogólnie od kontynenu. W takim Sarajewie, sto kilometrów od morza, dwa
    > metry śniegu i regularnie mróz -20 stopni.

    Sarajewo lezy na wysokosci 500-900m
    Nie jest to jakos bardzo duzo, ale temperature o pare stopni obniza.

    > Nad samym Adriatykiem jak
    > trochę śniegu spadnie raz na kilka lat, to sesacja wśród miejscowej
    > ludności i zbiorowe lepienie bałwanów. Lekki przymrozek to nawet nie
    > każdego roku.

    Jakos tak, ale ... jak dolatuje to zimne powietrze z Rosji czy Arktyki
    do Sarajewa ... to gdzie leci dalej?

    > Grecja jakby cała ma morzu.

    Ma kawal lądowej granicy.

    J.