  • Data: 2022-06-07 11:07:11
    Temat: Re: Centrale telefoniczne
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Elektrowni za malo, albo/i/lub nierozwiazywalny problem socjalizmu ...
    > a teraz kapitalizmu.

    Socyalizm miał to gdzieś. Sojusz robotniczo-chłopski sojuszem, ale nie
    będzie przecież chłop uprawiał ogórków przy elektrowni, bo to ujmuje
    powagi wielkiemu dziełu uprzemysłowienia kraju. Teraz odwrotnie, rzecz
    taka pasuje do modnych trendów, ale też jakoś nie widać, by elektronie
    parły w kierunku warzywnictwa. Zakładam, że to jakoś wychodzi z Excela.

    > https://citronex.pl/
    >
    > Szklarnie sa na pomidory?

    Ci to firmę sprofilowali na "mydło i powidło", pewnie mało jest rzeczy,
    za które by się nie brali. A pomidor jest tym, co pierwsze na myśl
    przychodzi, gdy ktoś zaczyna rozwijac biznes badylarski.

    > A drogie takie, ze musza byc pracochlonne :-)

    Z tego co wiem, to mocno zaawansowana technologia. Bardziej fabryczna,
    niż rolnicza. Rzodkiweki gleby nie widzą, rosną w jakichś szafach, czy
    innych reaktorach biologicznych.

    --
    Jarek