-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
Date: Mon, 06 Dec 2010 09:55:52 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 22
Message-ID: <idi8eo$c1e$1@inews.gazeta.pl>
References: <id2ff4$v55$1@news.onet.pl>
<7...@f...googlegroups.com>
<id2ke3$hsq$2@news.onet.pl> <id2ort$vh$1@news.onet.pl>
<id2pm2$22k$1@usenet.news.interia.pl> <id2tam$95d$1@inews.gazeta.pl>
<id2vaj$p2r$1@news.onet.pl> <id317q$nae$1@inews.gazeta.pl>
<id345a$ml$1@news.mm.pl> <id3638$cc5$1@inews.gazeta.pl>
<id36j2$199n$1@news.mm.pl> <id50u1$jo$1@inews.gazeta.pl>
<id5589$1fli$1@news.mm.pl> <4cf8a4ad$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
<ida8u8$29kj$1@news.mm.pl> <4cf92fc8$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
<idd39f$17j3$1@news.mm.pl> <1fm4w6iihlb08$.1u4ema5ca7gh1.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: fjh83.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1291625752 12334 83.13.241.83 (6 Dec 2010 08:55:52 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2010 08:55:52 +0000 (UTC)
X-User: kazik.ucho
In-Reply-To: <1fm4w6iihlb08$.1u4ema5ca7gh1.dlg@40tude.net>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332063
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-04 13:05, Marcin Stankiewicz pisze:
> Dnia Sat, 04 Dec 2010 10:55:04 +0100, Karolek na pl.misc.samochody
> napisał(a):
>
>>> W samochodzie bez ABS jest tak jak piszesz - optymalnie wykorzystać da
>>> się hamulce tylko tej osi która pierwsza się blokuje.
>>> Dlatego w samochodach sportowych rozdział siły hamowania przód:tył
>>> zmienia kierowca w zależności od nawierzchni i warunków.
>
>> Ale czemu nie dadza im ABSu, skoro taki dobry?
>
> Właśnie dlatego, że taki dobry. Chcą uzależnić wyniki od umiejętności
> kierowcy, a nie możliwości samochodu. W F1 swego czasu "zbanowali" wszelkie
> wspomagacze - ABS, TC, LC itp. Zachowanie opytmalnej trakcji należy teraz
> do zadań kierowcy ;-)
>
Merytoryczne argumenty w dyskusji z Karolkiem to strata czasu. Jest
mistrzem w unikaniu odpowiedzi na niewygodne pytania. Oczywiście, każde
pytanie jest dla niego niewygodne:)
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.10 10:03 Arek (G)
- 06.12.10 10:12 Karolek
- 06.12.10 10:13 Karolek
- 06.12.10 10:24 Arek (G)
- 06.12.10 10:31 Karolek
- 06.12.10 11:36 Tomek Kańka
- 06.12.10 11:48 Karolek
- 06.12.10 12:16 Tomek Kańka
- 06.12.10 12:27 Karolek
- 06.12.10 13:32 Arek (G)
- 06.12.10 13:38 Karolek
- 06.12.10 13:51 Arek (G)
- 06.12.10 13:56 Arek (G)
- 06.12.10 14:00 Karolek
- 06.12.10 14:02 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=