eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO › Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Date: Mon, 06 Dec 2010 09:55:52 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 22
    Message-ID: <idi8eo$c1e$1@inews.gazeta.pl>
    References: <id2ff4$v55$1@news.onet.pl>
    <7...@f...googlegroups.com>
    <id2ke3$hsq$2@news.onet.pl> <id2ort$vh$1@news.onet.pl>
    <id2pm2$22k$1@usenet.news.interia.pl> <id2tam$95d$1@inews.gazeta.pl>
    <id2vaj$p2r$1@news.onet.pl> <id317q$nae$1@inews.gazeta.pl>
    <id345a$ml$1@news.mm.pl> <id3638$cc5$1@inews.gazeta.pl>
    <id36j2$199n$1@news.mm.pl> <id50u1$jo$1@inews.gazeta.pl>
    <id5589$1fli$1@news.mm.pl> <4cf8a4ad$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    <ida8u8$29kj$1@news.mm.pl> <4cf92fc8$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
    <idd39f$17j3$1@news.mm.pl> <1fm4w6iihlb08$.1u4ema5ca7gh1.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: fjh83.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1291625752 12334 83.13.241.83 (6 Dec 2010 08:55:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2010 08:55:52 +0000 (UTC)
    X-User: kazik.ucho
    In-Reply-To: <1fm4w6iihlb08$.1u4ema5ca7gh1.dlg@40tude.net>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332063
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-04 13:05, Marcin Stankiewicz pisze:
    > Dnia Sat, 04 Dec 2010 10:55:04 +0100, Karolek na pl.misc.samochody
    > napisał(a):
    >
    >>> W samochodzie bez ABS jest tak jak piszesz - optymalnie wykorzystać da
    >>> się hamulce tylko tej osi która pierwsza się blokuje.
    >>> Dlatego w samochodach sportowych rozdział siły hamowania przód:tył
    >>> zmienia kierowca w zależności od nawierzchni i warunków.
    >
    >> Ale czemu nie dadza im ABSu, skoro taki dobry?
    >
    > Właśnie dlatego, że taki dobry. Chcą uzależnić wyniki od umiejętności
    > kierowcy, a nie możliwości samochodu. W F1 swego czasu "zbanowali" wszelkie
    > wspomagacze - ABS, TC, LC itp. Zachowanie opytmalnej trakcji należy teraz
    > do zadań kierowcy ;-)
    >

    Merytoryczne argumenty w dyskusji z Karolkiem to strata czasu. Jest
    mistrzem w unikaniu odpowiedzi na niewygodne pytania. Oczywiście, każde
    pytanie jest dla niego niewygodne:)

    A.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: