eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO › Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
    .pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Date: Sun, 05 Dec 2010 22:24:31 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 66
    Message-ID: <idh026$p9d$1@news.mm.pl>
    References: <id2ff4$v55$1@news.onet.pl>
    <7...@f...googlegroups.com>
    <id2ke3$hsq$2@news.onet.pl> <id2ort$vh$1@news.onet.pl>
    <id2pm2$22k$1@usenet.news.interia.pl> <id2tam$95d$1@inews.gazeta.pl>
    <id2vaj$p2r$1@news.onet.pl> <id317q$nae$1@inews.gazeta.pl>
    <id345a$ml$1@news.mm.pl> <id3638$cc5$1@inews.gazeta.pl>
    <id36j2$199n$1@news.mm.pl> <id50u1$jo$1@inews.gazeta.pl>
    <id5589$1fli$1@news.mm.pl> <4cf8a4ad$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    <ida8u8$29kj$1@news.mm.pl> <4cf92fc8$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
    <idd39f$17j3$1@news.mm.pl> <4cfa8fcd$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
    <idfl7h$12oe$1@news.mm.pl> <4cfb6696$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    <idfq5u$m4q$1@news.mm.pl> <4cfbafbf$0$22804$65785112@news.neostrada.pl>
    <idgccg$1gke$1@news.mm.pl> <4cfbbdb3$0$27039$65785112@news.neostrada.pl>
    <idgnop$23gu$1@news.mm.pl> <4cfbf226$0$22792$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1291584390 25901 81.190.86.247 (5 Dec 2010 21:26:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 21:26:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <4cfbf226$0$22792$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331916
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-05 21:12, Tomasz Pyra pisze:

    >>> Po prostu prezentujesz bardzo powszechną wśród kierowców postawę.
    >>>
    >>
    >> A wyciagasz te wnioski nie z wiedzy o tym jak jezdze, tylko co napisalem.
    >> Taak, zapewne duzo wiesz na temat stanu moich umiejetnosci :P
    >
    > No dlatego staram się tego dowiedzieć, bo jeżeli istotnie masz
    > umiejętności jakkolwiek porównywalne z tym co potrafią kierowcy F1, to
    > nie wypada mi się zwracać inaczej niż "mistrzu, nauczaj".
    >
    > Zdanie "pianino ma poważne wady" ma po prostu inny kontekst jeżeli
    > wypowiada to wirtuoz z konkursów chopinowskich, a inny jeżeli mówi to
    > ktoś kto ledwo "wlazł kotka" nauczył się brzdąkać.
    >
    > Pisanie o kierowcach F1 że ich umiejętności to nic cudownego, jest
    > sensowne tylko w dwóch przypadkach - pierwszy to kierowca którego
    > umiejętności są faktycznie na arcymistrzowskim poziome, a drugi to
    > kierowca którego umiejętności są aż tak niskie, że nie jest w stanie
    > nawet zauważyć i docenić maestrii tego co ci kierowcy robią z samochodem.
    >

    Dode czy inna mandaryne tez moge wysmiac za "umiejetnosci", czy raczej
    ich brak, chociaz sam spiewakiem operowym nie jestem.
    Kumasz analogie, czy nie bardzo?

    >
    >>> I tu już się okazuje że kierowca z ABS-em, nawet o wiele mniej
    >>> doświadczony, w nagłej sytuacji awaryjnej może zatrzymać się szybciej
    >>> niż kierowca który ABS nie ma.
    >>>
    >>
    >> Dobra, dobra, Twoje slowa przeciwko moim, jak juz pisalem slowa na PMS
    >> sa niewiele warte.
    >
    > Negujesz tu dziesiątki lat rozwoju technologii hamowania samochodu.
    > Technologii która ma swoje mierzalne osiągnięcia - chociażby takie że
    > dziś zieloniutki kierowca zatrzyma miękkie, rodzinne kombi szybciej niż
    > kiedyś był to w stanie zrobić rewelacyjny kierowca w bezkompromisowo
    > sportowym samochodzie.

    Ty twierdzisz, ze neguje, ja twierdze, ze nie, bo to ze marketoidy czy
    inne komisje UE uchwalajace kolejne przepisy, ograniczenia, wymogi, cos
    twierdza nie oznacza, ze tak w istocie jest.
    Jak wymyslono ABS to jestem pewien, ze nikt z konstruktorow nie
    twierdzil, ze system ten skraca droge hamowania, bo nie do tego zostal
    stworzony.

    Wiec Tomaszu badz tak dobry i odnies sie do tego co tak uparcie wycinasz
    z kazdego postu, albo zniknij juz z tej dyskusji jak to robi wiekszosc
    PMSowych szczurow, ktorzy poszczekaja, popodgryzaja, przywala jakims
    przytykiem, a potem bez grama argumentu znikaja.

    Napisze jeszcze, szczerze, ze myslalem kiedys, ze jestes nielicznym
    grupowiczem w miare sympatycznym, ktory reprezentuje cos wiecej soba niz
    robienie tanich przytykow, glupich analogii i uporczywego wycinania
    niewygodnych tresci, jednak skutecznie sklaniasz mnie do zmiany zdania
    na Twoj temat.
    Moze wiecej merytorycznej dyskusji, mniej ambicjonalnie i do czegos to
    doprowadzi, bo ja staram sie miec argumenty, Ty za to znizasz sie do
    wysmiewania kogos o kim nie masz zielonego pojecia.


    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: