  • 21. Data: 2011-04-15 13:09:04
    Temat: Re: Cena ubezpieczenia
    Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-04-14 19:21, Axid pisze:
    > E36 325 rocznik 92 2,5l 1033 pln samo oc w pzu, w tamtym roku płaciłem
    > jakieś 960 45% zniżek mam a co roku mam więcej zniżek a mimo to składka
    > rośnie też tak macie? Napiszcie proszę Jaki ubezpieczyciel i jaka
    > pojemność i jaka składka - pozdrawiam.

    PZU:
    2,0l -> 299zl za OC
    zniżki 60%; wiek >25lat; autko jak ze stopki z "kratką" wykorzystywane
    nie-służbowo.

    --
    Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

  • 22. Data: 2011-04-15 17:51:18
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > dlatego ja tez nie lubie marnowac swych pieniedzy i wole aby te 1350 minus
    > 1.
    > rata zostalo u mnie w kieszeni/banku/na fundszu/czy towarze lub usludze
    > zakontraktowanej dla klienta, niz dopuscic aby jakies TU obracalo moja
    > kasa
    > ;), a ja nic z tego nie mam

    Wlasnie robiac tak jak robisz nic z tego nie masz. Trzymasz pieniadze jak
    piszesz w kieszeni, a jednoczesnie placisz odsetki od kredytu. Co innego
    jesli w tym czasie te pieniadze zarabiaja i daja wiekszy zysk niz koszt
    kredytu.

    > ale jak masz to kupuj od razu z gory, zawsze bedzie Ci latwiej przelknac
    > 20%
    > koszt manipulacyjny w przypadku rozwiaania umowy z TU, mysle ze ja bede
    > mniej
    > stratny - sorry za zlosliwosc :)))))).

    Tylko, ze ja nie mam zamiaru wypowiadac umowy.

    > kazdy robi jak chce, Ty suniesz swymi 2.5 lub 3.5 l, ja juz mam to za soba
    > (2.2 oraz 3.0 oraz mocne Turbo w okolicy 200 KM i 300 Nm) teraz mam parcha
    > 1.4
    > i czuje sie z tym dobrze, a jeszcze lepiej przy dystrybutorze ;)

    Ja tez sie czuje nienajgorzej, bo jezdze na LPG i koszt jest porownywalny a
    moze nawet mniejszy niz 1.4 benzyna. Za to frajda z jazdy wieksza.

    > i nie oceniaj wszystkich swoja miara ;) czy wytlumaczylem "swa
    > rozrzutnosc"

    Nie przemawiaja do mnie tlumaczenia, ktore sa sprzeczne z matematyka ;)

    Pozdrawiam

    DJ

  • 23. Data: 2011-04-16 10:22:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Apr 2011 09:57:41 +0200, MarcinJM wrote:

    >Od kiedy to auto powoduje wypadki?

    Od momentu zakupu, dokad kierowca nie nauczy sie go ogarniac :-)

    J.

  • 24. Data: 2011-04-18 11:52:23
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    gregor pisze:

    > sorki auto Rover 2 litry (1994 cm3) benzynka z 97

    No i teraz spowoduj jakąś szkodę, to gwarantuje Ci, że taka polisa
    przestraszy każdego, więc dopłacasz dodatkowo mandat, bo strach cokolwiek
    załatwiać "na oświadczenie".

    --
    Piotr Czyż

  • 25. Data: 2011-04-18 12:40:49
    Od: " " <b...@g...pl>

    DJ <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wlasnie robiac tak jak robisz nic z tego nie masz. Trzymasz pieniadze jak
    > piszesz w kieszeni, a jednoczesnie placisz odsetki od kredytu.

    nie do konca w kieszeni to byl przyklad ;), ja nie musze zarabiac, aby
    zarabiac, zablokowanie takiej wkoty daje mi wieksza strate obrotowa niz 10
    zyli miesiecnzie, oczywiscie nie posadzajcie mnie ze nagabuje do zawarcia
    ubezpieczenia w tej formie i w tym TU, ja wybralem bo mi wygodniej ;) i nie
    mam z tymi krwiopijcami wspolnego - utrzymuje ich tylko jak kazdy z nas ;)

    > Co innego jesli w tym czasie te pieniadze zarabiaja i daja wiekszy zysk niz
    koszt kredytu.

    dokladnie tak ;)

    > Ja tez sie czuje nienajgorzej, bo jezdze na LPG i koszt jest porownywalny a
    > moze nawet mniejszy niz 1.4 benzyna. Za to frajda z jazdy wieksza.

    moj D4D bije ostatnio rekordy ;) - 5,6 w miescie (wawa) hihi

    > Nie przemawiaja do mnie tlumaczenia, ktore sa sprzeczne z matematyka ;)

    Matematyka matematyką, a zycie zyciem ale zostawmy to, punkt widzenia zalezy
    od punktu siedzienia i nigdy nie dojdizemy do porozumienia ;).

    pozdro ;)