  • 11. Data: 2011-04-15 09:59:12
    Temat: Re: Cena ubezpieczenia
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-04-15 09:57, gregor pisze:

    > akurat wczoraj sie ubezpieczylem w BTA - litewska firma
    > podstawowa skladka to ok 1200 zl - 60% znizek = wyszlo 430 zl
    >
    > gregor

    sorki auto Rover 2 litry (1994 cm3) benzynka z 97

    gregor

  • 12. Data: 2011-04-15 10:05:41
    Od: " " <b...@g...pl>

    Axid <a...@w...pl> napisał(a):

    > E36 325 rocznik 92 2,5l 1033 pln

    1.4 D4D '06 - wawa
    maks. znizki mBank direct 1500,-
    AC/OC/NNW/ASSISTANCE - platne w 12 ratach - wole przeplacic, niz blokowac kase

  • 13. Data: 2011-04-15 10:43:32
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Axid" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Napiszcie proszę Jaki ubezpieczyciel i jaka pojemność i jaka składka -
    > pozdrawiam.

    sęk w tym, ze na cene ubezpieczenia mają znaczny wpływ także inne czynniki -
    miejsce zameldowania, wiek, ilość właścicieli auta, poruszanie sie autem
    przez osobe poniżej określonego wieku...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 14. Data: 2011-04-15 10:49:44
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > AC/OC/NNW/ASSISTANCE - platne w 12 ratach - wole przeplacic, niz blokowac
    > kase

    O co chodzi z tym blokowaniem kasy?
    Czy o taki przypadek jak ludzie trzymaja pieniadze na lokacie np. 4%, a
    jednoczesnie kupuja cos na kredyt 10% albo wiecej?

    Pozdrawiam

    DJ

  • 15. Data: 2011-04-15 11:14:45
    Od: " " <b...@g...pl>

    DJ <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > O co chodzi z tym blokowaniem kasy?
    > Czy o taki przypadek jak ludzie trzymaja pieniadze na lokacie np. 4%, a
    > jednoczesnie kupuja cos na kredyt 10% albo wiecej?

    a juz Ci tlumacze ;)

    wole zaplacic rocznie 150 zeta odsetek, niz wydawac od razu 1350,- za
    ubezpieczenie, bardziej mi pasuje gdy mnie czardżuja co miesiac ca. 125 zeta.

    juz wyroslem z checi zaoszczedzenia kazdej zlotowki i placenia jednorazowo,
    zycie mnie nauczylo, iz w przyrodzie nic nie ginie.

    W budzecie rowniez, tu zaoszczedzisz, za jakis czas oddasz z nawiazka ;)

    trza zyc, i miec w dupie wszystkie konwenanse, gdybym sie przejmowal takimi
    balhostkami jak 1% UP czy DOWN zycia by mi nie starczylo, ale moze masz
    jeszcze 20 kilka lat to myslisz inaczej ;)... ja tez tak myslalem, zycie jest
    za krotkie ;) na takie pierdy ;)

    czyli uogolniajac tak mi bardziej pasuje ;) i wiem ze mnie bank kosi ostro po
    dupie te 150,- zeta rocznie ;)

  • 16. Data: 2011-04-15 11:48:22
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > za krotkie ;) na takie pierdy ;)
    >
    > czyli uogolniajac tak mi bardziej pasuje ;) i wiem ze mnie bank kosi ostro

    Ja rozumiem kredyt, ktory na siebie zarabia albo w sytuacji, gdy brak innego
    wyjscia. Ale jak mam pieniadze to po co mam wyrzucac w bloto znaczy sie
    dawac bankowi chocby i 150 zl? I tu nie chodzi o kwote, ale po prostu nie
    lubie marnowac swoich pieniedzy.

    Pozdrawiam

    DJ

  • 17. Data: 2011-04-15 12:22:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie dawac bankowi chocby i 150 zl? I tu nie chodzi o kwote, ale po prostu

    bo co innego wydać jednorazowo 1350 zł a co innego miesięcznie 150
    Wcale kredyt nie musi zarabiac, zeby w pewnych sytuacjach opłacało sie
    wybrać takie raty.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 18. Data: 2011-04-15 12:23:40
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 15/04/2011 08:45, J.F. wrote:
    > Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ciagle jest, ale kazda firma ma inne stawki.
    > Byc moze jest nie wprost - bo coraz bardziej skomplikowane wnioski
    > trzeba wypelniac, i moga np po modelu dochodzic do silnika.
    >
    > A czy glupota - wiekszy silnik to z reguly szybsze i ciezsze auto - i
    > szkodowosc rosnie :-)

    No, Merc beczka 2.5 diesel wolnossący będzie przecież kusił do jazdy z
    max prędkością i bokami równie mocno, jak 400-konne EVO 2.0 turbo. ;)

    Kamil

  • 19. Data: 2011-04-15 12:27:04
    Od: gregor <c...@g...pl>

> [...]
    >

    > bo co innego wydać jednorazowo 1350 zł a co innego miesięcznie 150
    > Wcale kredyt nie musi zarabiac, zeby w pewnych sytuacjach opłacało sie

    na upartego mozna przyjac inflacje > 4% to jest na 1350 > 50 zl + ew.
    odsetki z lokaty dla tej kwoty (mowa o dziennej kapitalizacji odsetek)
    wyszlo "by prawie to samo" co wplacajac dzis a wplacajac ratami

    gregor

  • 20. Data: 2011-04-15 12:39:36
    Od: " " <b...@g...pl>

    DJ <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > wyjscia. Ale jak mam pieniadze to po co mam wyrzucac w bloto znaczy sie
    > dawac bankowi chocby i 150 zl? I tu nie chodzi o kwote, ale po prostu nie

    dlatego ja tez nie lubie marnowac swych pieniedzy i wole aby te 1350 minus 1.
    rata zostalo u mnie w kieszeni/banku/na fundszu/czy towarze lub usludze
    zakontraktowanej dla klienta, niz dopuscic aby jakies TU obracalo moja kasa
    ;), a ja nic z tego nie mam

    jak widac punkt widzenia zalezy mocno od punktu siedzenia ;)

    ale jak masz to kupuj od razu z gory, zawsze bedzie Ci latwiej przelknac 20%
    koszt manipulacyjny w przypadku rozwiaania umowy z TU, mysle ze ja bede mniej
    stratny - sorry za zlosliwosc :)))))).

    kazdy robi jak chce, Ty suniesz swymi 2.5 lub 3.5 l, ja juz mam to za soba
    (2.2 oraz 3.0 oraz mocne Turbo w okolicy 200 KM i 300 Nm) teraz mam parcha 1.4
    i czuje sie z tym dobrze, a jeszcze lepiej przy dystrybutorze ;)

    i nie oceniaj wszystkich swoja miara ;) czy wytlumaczylem "swa rozrzutnosc"