  • 1. Data: 2011-12-24 08:32:23
    Temat: Cena nowej Nokii ExpressMusic 5630
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy ktoś pamięta jaka była kiedyś cena (bez abonamentu)
    nowej Nokii 5630 zaraz jak weszła na polski rynek?

  • 2. Data: 2011-12-25 12:11:12
    Temat: Re: Cena nowej Nokii ExpressMusic 5630
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czy ktoś pamięta jaka była kiedyś cena (bez abonamentu)
    > nowej Nokii 5630 zaraz jak weszła na polski rynek?

    Nikt nie pamięta? Pytam z ciekawosci, bo widze na pudelku tej
    mojej kupionej niedawno na Allegro nalepke jakby z ceną, ale
    podejrzanie wysoka: 2194.78 - czy to mozliwe aby byl taki drogi?

  • 3. Data: 2011-12-25 13:14:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Dec 2011 06:11:12 -0600, Pszemol napisał(a):
    > Nikt nie pamięta? Pytam z ciekawosci, bo widze na pudelku tej
    > mojej kupionej niedawno na Allegro nalepke jakby z ceną, ale
    > podejrzanie wysoka: 2194.78 - czy to mozliwe aby byl taki drogi?

    Raczej nie ... choc ci nasi operatorzy ceny telefonow windowali, zeby potem
    moc napisac jaka to wielka ulge dali :-)
    IMO to on realnie mogl kosztowac kilkaset zl, z najnizszym abonamentem.

    Aczkolwiek ... to akurat 1799*1.22, wiec moze i cena ewidencyjna zaraz po
    premierze byla wlasnie taka.

    J.

  • 4. Data: 2011-12-25 15:03:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > IMO to on realnie mogl kosztowac kilkaset zl, z najnizszym abonamentem.
    >
    > Aczkolwiek ... to akurat 1799*1.22, wiec moze i cena ewidencyjna

    No popatrz, nawet nie doceniałem jakie drogie cacko
    mam w domu i to jak okazyjnie kupione ;-)

  • 5. Data: 2011-12-25 17:29:48
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    > No popatrz, nawet nie doceniałem jakie drogie cacko
    > mam w domu i to jak okazyjnie kupione ;-)

    Dowartościowujesz się w ten sposób?
    Niestety muszę Cię rozczarować, masz po prostu cenę w jakiejś innej
    walucie, ten telefon nidgy nie kosztował powyżej 1000zł.

  • 6. Data: 2011-12-25 17:44:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Dec 2011 16:03:36 +0100, Pszemol napisał(a):

    > No popatrz, nawet nie doceniałem jakie drogie cacko
    > mam w domu i to jak okazyjnie kupione ;-)

    Drogie to ono bylo 3 lata temu, teraz sam wiesz najlepiej ile warte :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-12-25 18:05:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Dec 2011 18:29:48 +0100, E52owner napisał(a):

    > Dowartościowujesz się w ten sposób?
    > Niestety muszę Cię rozczarować, masz po prostu cenę w jakiejś innej
    > walucie, ten telefon nidgy nie kosztował powyżej 1000zł.

    Tez tak myslalem ... ale w jakim innym kraju jest 22% vat i jeszcze waluta
    tak nisko stojaca ?

    J.

  • 8. Data: 2011-12-25 20:45:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Drogie to ono bylo 3 lata temu, teraz sam wiesz najlepiej ile warte :-)

    No przecież jaja sobie robię... jak arbuzy. Obaj wiemy że to dziś śmieć.

  • 9. Data: 2011-12-25 20:46:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "E52owner" <e...@n...com> napisał w wiadomości

    > Dowartościowujesz się w ten sposób?

    No jasne.

    > Niestety muszę Cię rozczarować, masz po prostu cenę w jakiejś innej
    > walucie, ten telefon nidgy nie kosztował powyżej 1000zł.

    Być może to cena bez abonamentu, bez kontraktu?

  • 10. Data: 2011-12-25 20:52:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tez tak myslalem ... ale w jakim innym kraju jest 22% vat
    > i jeszcze waluta tak nisko stojaca ?

    Telefon napewno polski, na pudełku też wszystkie nalepki po polsku...
    Być może ktoś metkę z cenę przelepił z pudełka z telewizora ;-)