  • 1. Data: 2011-05-31 07:56:16
    Temat: Celowe zajechanie drogi - jakies konsekwencje dla kierowcy auta
    Od: "BUNIEK" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Dziś trafiłem na kierowcę samochodu który celowo zajechał mi drogę (w tym
    sezonie w ogóle doświadczam dziwnych zachowana ze strony kierowców aut)a
    dokładnie chciał zepchnąć z pasa, nie wyglądało to na pomyłkę, zresztą jak
    się zatrzymałem to dumnie się na mnie patrzył (niestety było ich 2) wiec nie
    bardzo mogłem cos zrobić, nic nie spisałem numerów rej itp. się spieszyłem i
    koniec końców nie było nawet draśnięcia ale ciepło się zrobiło. Czy na
    przyszłość telefon a policje itp cos da czy to walka z wiatrakami i słabszy
    kierowca skutera/motocykla musi porostu z tym żyć lub nie żyć.
    Oczywiście dowodów takiego zachowania zazwyczaj nie ma wiec... trzeba z tym
    żyć ??

    Buniek
    Runner 50 ccm.

  • 2. Data: 2011-05-31 08:01:27
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 31.05.2011 09:56, BUNIEK pisze:
> [...]
    > lub nie żyć.
    > Oczywiście dowodów takiego zachowania zazwyczaj nie ma wiec... trzeba z

    zapamiętaj numery i zadzwon na 112 po "akcji", że autem w jakimśtam
    kierunku jedzie pijany kierowca. muszą zareagować. nic nie zrobią, ale
    gość też miło miał nie będzie jak go policja będzie ścigać :) a jak masz
    świadka, to możesz zgłosić, usiłowanie zabójstwa ;)

    - gildor

  • 3. Data: 2011-05-31 08:20:58
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 31 Maj, 09:56, "BUNIEK" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Dziś trafiłem na kierowcę samochodu który celowo zajechał mi drogę...
    [ciach]

    Poszukaj mojego watku na pl.misc.samochody.
    U mnie sprawa w toku, zlozone doniesienie na policje. Czekam czy
    tamten koles przyjmie mandat czy sprawa trafi do sadu.
    Ja mialem ciekawiej bo chlop obtarl samochod o moj tlumik, i zrobil
    zgloszenie ze to ja go przejechalem :)

    Generalnie, zapamietaj numer, zadzwon, jak Ci radzi Gildor.
    Podaj na 112 w ktorym kierunku delikwent jedzie.

    BArtek Kacprzak

  • 4. Data: 2011-05-31 08:29:06
    Od: "blachu" <b...@o...pl>

> [...]
    > sezonie w ogóle doświadczam dziwnych zachowana ze strony kierowców aut)a
    > dokładnie chciał zepchnąć z pasa, nie wyglądało to na pomyłkę, zresztą

    Ja ostatnio w Krakowie miałem podobny przypadek - wyminąłem samochody przed
    Rondem Ofiar Katynia, stanąłem na Pole Position, tuż przed przejściem dla
    pieszych i przed ciężarówka (którą wyminąłem). W pewnym momencie (czały czas
    czerwone światło) ciężarówka zaczęła powoli ruszać chcąc mnie wepchnąć na
    pasy - odrobnę się odsunąłem, a ta znowu... Na szczęści światło się zmieniło
    i pojechałem dalej...
    Debili na świecie niestety nie brakuje.

    Pozdrawiam
    Andrzej

    XJ 600S Diversion '98

  • 5. Data: 2011-05-31 08:50:42
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Debili na świecie niestety nie brakuje.

    Na przyszłość proponuję zapoznać się z definicjami słów "wymijanie",
    "omijanie", "wyprzedzanie".
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 6. Data: 2011-05-31 09:05:01
    Od: "w...@g...burek.com" <w...@g...com>

    On 31 Maj, 10:29, "blachu" <b...@o...pl> wrote:

> [...]
    > pasy - odrobnę się odsunąłem, a ta znowu... Na szczęści światło się zmieniło

    Zauważ, że kierowca z kabiny ciężarówki niekoniecznie widzi dokładnie
    co mu przed maską stoi (niby mają lusterka specjalne do tego, ale
    trzeba się z tym liczyć, że nie widzą). Jak się zatrzymał pierwszy to
    ma prawo oczekiwać, że mu nic nie wlazło przed dziób ;) i sobie
    podjeżdżał spodziewając się zielonego...

    wd

  • 7. Data: 2011-05-31 09:06:05
    Od: "w...@g...burek.com" <w...@g...com>

  • 8. Data: 2011-05-31 09:10:28
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    W dniu 2011-05-31 11:06, w...@g...burek.com pisze:

> [...]
    > ma prawo oczekiwać, że mu nic nie wlazło przed dziób ;) i sobie
    > podjeżdżał spodziewając się zielonego...

    nie przesadzaj - żaden kierowca nie może jechać nie widząc co przed nim
    a juz stojący przed kabiną motocykl na pewno jest widoczny
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 9. Data: 2011-05-31 09:34:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-31, Anjay <g...@i...pl> wrote:

    > nie przesadzaj - żaden kierowca nie może jechać nie widząc co przed nim
    > a juz stojący przed kabiną motocykl na pewno jest widoczny

    Zdziwilbys sie, gadalem z gosciem ktoremu przed maske wcisnelo sie
    jakies seiczento, tzn zmieniajac pas musnelo jego naroznik i postawilo
    sie bokiem do ciezarowki. Zorientowal sie tylko po pisku opon wleczonego
    samochodu.

    http://www.youtube.com/watch?v=miI7bZOgczk&feature=p
    layer_embedded

    Tu masz podobne video.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-05-31 10:22:09
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 31.05.2011 11:05, w...@g...burek.com pisze:

> [...]
    > trzeba się z tym liczyć, że nie widzą). Jak się zatrzymał pierwszy to
    > ma prawo oczekiwać, że mu nic nie wlazło przed dziób ;)

    już nie ma. rower ma prawo sobie tam stanąć od paru dni.

    - gildor