  • 1. Data: 2011-05-30 21:21:07
    Temat: Wziernik / okienko poziomu oleju
    Od: newrom <n...@p...onet.pl>

    Strzała
    Poszukuje okienka poziomu oleju fi 20mm (średnica zew. gumy -
    dokładnie ma być 20 7, okienko fimy NOK i nr 281), w sklepach w .pl
    znajduje tylko 25mm :-/
    Ktokolwiek widział....

    pozdr
    newrom

  • 2. Data: 2011-05-31 06:54:16
    Temat: Re: Wziernik / okienko poziomu oleju
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    Odpowiadam z zalacznikiem bo wczoraj puscilem emila z gugli, a tego
    sporo serwerow nie lubi.

    Ktos cos ?

    pozdr
    newrom

  • 3. Data: 2011-05-31 11:54:04
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    To se jeszcze raz odpowiem zeby do archiwum trafilo.
    Wzierniki, korki oleju z bagnetami i inne wynalazki mozna kupic tu:
    http://www.elesa-ganter.pl/
    szkoda ze sa slabo pozycjonowani przez gugla na haslo 'okienko oleju' bo
    bym pol nocy nie musial zarwac ;)

    pozdr
    newrom

  • 4. Data: 2011-05-31 12:19:48
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wzierniki, korki oleju z bagnetami i inne wynalazki mozna kupic tu:
    > http://www.elesa-ganter.pl/
    > szkoda ze sa slabo pozycjonowani przez gugla na haslo 'okienko oleju'

    A przyczyna jaka była - się stłukło, przeciekało ?

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2011-05-31 12:51:40
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-31 14:19, J_K_K pisze:

    > A przyczyna jaka była - się stłukło, przeciekało ?

    Przeciekalo, ale czego sie spodziewac po suzuce.
    Tyle dobrze ze byla sporo tansza i lzejsza od zblizonej hondy.

    pozdr
    newrom

  • 6. Data: 2011-05-31 19:32:14
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 31.05.2011 14:51, Roman Niewiarowski pisze:

    > Przeciekalo, ale czego sie spodziewac po suzuce.
    > Tyle dobrze ze byla sporo tansza i lzejsza od zblizonej hondy.

    he he, sumienie męczy, co? :)

    --
    pzdr.
    zefir

  • 7. Data: 2011-05-31 19:40:01
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-31 21:32, zefir pisze:

    > he he, sumienie męczy, co? :)

    No ba! Ksionc nie da mi rozgrzeszenia, a moze i z Kosciola Hondy
    ekskomunikuje!

    pozdr
    newrom i przyrzeczenie poprawy