    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ceed'owcy - jak to w końcu jest...?
    Date: Wed, 16 Mar 2011 18:09:44 +0100

    On Wed, 16 Mar 2011 10:56:18 +0100, Kuba (aka cita) wrote:
    >Jedyne co mnie zastanawia to wlasnie 7 lat gwarancji, które po poczytaniu
    >kilku materiałów skraca sie do 2 lat, a po zagłębieniu w temat wyłącza
    >niektóre elementy w ogole.

    Ja tam nie wiem, ale patrzac na USA - zapewne dluga gwarancje ma
    "drivetrain", czyli w szerokim sensie naped, nie przepraszam - w
    waskim sensie silnik plus skrzynia.
    Polke jak polamiesz to sam zaplacisz, szybki jak padna to za czesto
    otwierales, cewki sie okaza materialem eksploatacyjnym, komputer byc
    moze tez, ale nie uslyszysz "wymienilismy skrzynie, koszt 12 tys zl".

    Poloski sie pewnie okaza materialem eksploatacyjnym.

    >Na grupie kilka razy czytalem jaka ta gwarancja jest świetna, ale widać ze
    >nie tak do końca.

    No bo wiesz - ile powinno wytrzymac sprzeglo ? Jak padnie po 50kkm to
    wina fabryki czy rajdowca ?

    Daewoo mialo dosc dobre warunki, ale nie ma co wspominac..

    J.