  • Data: 2011-03-18 11:45:22
    Temat: Re: Ceed'owcy - jak to w końcu jest...?
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    owp <o...@g...pl> napisał(a):

    > Te podejście Hondy to się musiało mocno zmienić, jeszcze kilka lat temu
    > wmawiali, że rok po zakupie nowego Civika trzeba klimatyzację nabijać -
    > 'bo tak się robi w każdym samochodzie', dopiero po wielkiej awanturze
    > uznali wadę... Następnym autem już nie była Honda, choć dalej Japończyk
    > - Lancer i chyba pora zmienić kraj, bo jest jeszcze gorzej.

    wszystko schodzi na psy, za dobrze im, oczywiscie to co napisales t jakas
    kpina, bo moje doswiadczenie mowi, ze w klima dzial bez ingernencji
    (zaobserwowanej jako pozycja na fakturze) 8 lat, z toyo 5 lat ;).

    "jaki dealer taka obsluga"

    znajomi znajomych mieli przedluzony urlop w chorwacji, bo ich 2-tygodniowy
    Civic zdechl, poczatkowo niewiedzieli co mu dolega, a potem czekali 7 dni na czesc