eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCeed'owcy - jak to w końcu jest...?Re: Ceed'owcy - jak to w końcu jest...?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ceed'owcy - jak to w końcu jest...?
    Date: Wed, 16 Mar 2011 14:39:57 +0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <ilqi3t$fi8$2@inews.gazeta.pl>
    References: <ilq1g4$il7$1@inews.gazeta.pl> <ilq20q$c5k$1@usenet.news.interia.pl>
    <4d808c5e$1@news.home.net.pl> <ilq2to$noq$1@inews.gazeta.pl>
    <4d80a720$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    <ilqbkr$nc1$1@inews.gazeta.pl>
    <4d80b488$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@4...com>
    <ilqgtc$c86$2@inews.gazeta.pl> <ilqhl9$13pd$1@news2.ipartners.pl>
    <4d80cb00$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1300286397 15944 194.80.173.254 (16 Mar 2011 14:39:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Mar 2011 14:39:57 +0000 (UTC)
    X-User: radnor
    In-Reply-To: <4d80cb00$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.15)
    Gecko/20110303 Thunderbird/3.1.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2357014
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16/03/2011 14:36, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    > wiadomości news:
    >
    >>> Daj spokoj, to taka PMSowa odmiana nastoletniej buntowniczki. "Jestem
    >>> taka anty i alternatywna, ze ubieram sie w ciuchy na wage, zeby nie
    >>> placic za metki".
    >
    > Coś się komuś w główce potrzepało, tacy to sobie kupują 20 letnie BMW,
    > albo inne graty, ale ze znaczkiem.
    > To jest dokładny odpowiednik ubierania się w szmateksach.
    >
    >> Ale jeśli konsument jest w stanie obiektywnie ocenić wartość towaru i
    >> spośród
    >> równorzędnych wybierze tańszy bez magii metki, to niewiele ma taka
    >> postawa
    >> wspólnego z byciem nastoletnią buntowniczką anty - logo. IMHO.
    >
    > Dokładnie o to chodzi, z dwóch aut w podobnej cenie wybieram to które mi
    > się bardziej podoba, względnie które zapewnia mniej wątpliwych atrakcji
    > w przyszłości - w zależności od aktualnych potrzeb.
    > Ale nie dopłacę z tego tytułu 50% do ceny.

    Z ciekawości - czytasz codziennie jakieś forum poświęcone lodówkom?




    --
    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: