-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ilq1g4$il7$1@inews.gazeta.pl> <ilq20q$c5k$1@usenet.news.interia.pl>
<4d808c5e$1@news.home.net.pl> <ilq2to$noq$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <ilq2to$noq$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Ceed'owcy - jak to w końcu jest...?
Date: Wed, 16 Mar 2011 13:03:46 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110315-1, 2011-03-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 32
Message-ID: <4d80a720$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.49.178
X-Trace: 1300277024 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2456 83.25.49.178:50613
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2356957
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości news:
> - fakt 90% usterek to zyzyce eksploatacyjne wynikajace z uzytkowania auta
> ;)
Albo inaczej - może faktycznie zużywają się elementy wynikające z
użytkowania auta?
U mnie dokładnie tak jest, nic co by nie było normalnym zużyciem
eksploatacyjnym nie występuje.
Poza paliwem, filtrami, olejem, klockami, oponami i jednym łącznikiem
stabilizatora nic się nie zużyło.
Do tej pory żadne auto które miałem od nowości nie miało takiego wyniku w
ciągu 4 lat.
>
>
> - zycie zawieszenie to np. 2 lata, ale max 40 tys. km
>
> PS. zrodlo Turbo Kamera
Ograniczenie wynikające z naturalnego zużycia części elementów stosuje nie
tylko Kia, więc tutaj jej gwarancja nie różni się np. od Fiata, poza jej
długością, na elementy które się nie powinny zużyć w tym czasie.
A że u nas z racji jakości dróg naturalne zużycie jest jeszcze szybsze niż
gdzie indziej, no to mamy efekt w rodzaju ograniczenia do 40 tys km.
Jeśli są firmy które robią inaczej i np. wymienią amortyzator po 200 tys km,
to chwała im, ale jednak praktyka jest inna.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.03.11 13:36 Kuba \(aka cita\)
- 16.03.11 13:49
- 16.03.11 14:00 Cavallino
- 16.03.11 14:14 Kuba \(aka cita\)
- 16.03.11 14:23
- 16.03.11 14:36 Cavallino
- 16.03.11 14:53
- 16.03.11 15:01 Cavallino
- 16.03.11 15:07 Kuba \(aka cita\)
- 16.03.11 15:09 r...@k...pl
- 16.03.11 15:19 Kamil
- 16.03.11 15:27 Rysiek G.
- 16.03.11 15:32 Jakub Witkowski
- 16.03.11 15:32 Cavallino
- 16.03.11 15:36 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo