    From: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ceed'owcy - jak to w ko?cu jest...?
    Date: Thu, 17 Mar 2011 14:05:04 +0100

    news:0tp3o6l93cl6jllqgk9s2qh5q8v13v9vg9@4ax.com...
    > Albo szukasz "zryczaltowych kosztow przegladow" i dodajesz sobie w
    > myslach do ceny.
    > Z tym ze to "nie placiles za nic" to bylo tak ze zuzycie zawieszenia
    > jednak nie bylo objete gwarancja, choc wytrzymywalo te 100kkm po
    > dziurach - z wyjatkiem lacznikow stabilizatorow w nubirach.

    No i mi wymienili laczniki na gwarancji za darmo.

    > klocki hamulcowe zmieniano co drugi przeglad za darmo, ale jak zuzyles
    > przed 30kkm to jednak trzeba bylo zaplacic z wlasnej kieszeni.

    Mi wymienili zwichrowane tarcze i klocki przy 9 kkm. Potem nie przypominam
    sobie, zebym placil za klocki, czyli wystarczaly na 30kkm.

    > Przy czym o tyle uczciwi byli ze wprost mowili - jesli to uszkodzenie
    > z winy fabryki, np odklejenie okladziny - to wymieniamy bezplatnie.
    > Ale jakby wyprodukowali jakas wyjatkowo kiepska partie, albo tloczek
    > sie zacinal i zuzyl klocek i tarcze .. to nie wiem czy by sie klient
    > wyklocil.

    Z wymiana tarcz nie mialem najmniejszych problemow - nawet mi powiedzieli,
    zebym zaczekal 2 tygodnie, bo przyjda inne, lepsze tarcze - wystarczyly na
    100 kkm

    > Tlumik mi pekl przy 35kkm - cos tam mowili przy oddawaniu ze tlumik to
    > nie wchodzi w bezplatne utrzymanie, ale w przy odbiorze juz nic o
    > fakturze nie wspominali. A szkoda, bom w miedzyczasie zadzwonil do
    > fabryki - mieli tam jakies normatywne przebiegi na tlumik i
    > amortyzatory, cos 70kkm, wiec mozna sie bylo poklocic.

    Mi na gwarancji sie w zasdzie nic powazniejszego nie zepsulo - jakis tam
    sterownik centralnego zamka, silownik szyby...
    Ale jeszcze trzeba wspomniec, ze w ramach tej bezplatnej 3-letniej obslugi
    byly bezplatne przeglady wraz z plynami i filtrami i np. wymiana piorek
    wycieraczek...

    --
    Axel