-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Janusz <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cd. samochodów elektrycznych
Date: Mon, 5 Feb 2018 19:49:16 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 35
Message-ID: <p5a8vf$e9u$1@node1.news.atman.pl>
References: <1syixv13bq7i0.l625fo44prbz$.dlg@40tude.net> <g...@m...org>
<p59emv$itq$1@node1.news.atman.pl> <xm5x2k9kug83$.dlg@myjk.org>
<p59ipr$n0d$1@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
<5a7868e1$0$680$65785112@news.neostrada.pl> <gu9nzxd0jgli$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: 188.241.27.202
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1517856559 14654 188.241.27.202 (5 Feb 2018 18:49:19
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Feb 2018 18:49:19 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <gu9nzxd0jgli$.dlg@myjk.org>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180205-6, 2018-02-05), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2624268
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-02-05 o 16:35, Myjk pisze:
> Mon, 5 Feb 2018 15:23:29 +0100, ToMasz
>
>> otóż - mówie na serio- akumulatory w teslach wykorzystują marsjańską
>> technologię, (albo głupotę ludzką) bo ich sprawność dobija do 100%.
>> również ładowarki do nich mają conajmniej 100% sprawności.
>
> Kto tak twierdzi, poza tobą?
>
>> tak więc przyjmując żywotność 500 milionów cykli, to się może opłacać. :)
>> nawet biorąc pod uwagę, że taki ups na 3 kw, mozna zrobić ze starego
>> serwerowego upsa zasilanego z paru samochodowych akumulatorów.
>
> Sam Janusz w poprzednim wątku na PMB ci wykazał na swoim doświadczeniu, że
> UPS oparty na akumulatorach samochodowych to tylko i wyłącznie strata
> pieniędzy do omawianego zastosowania.
Gdzie napisałem że to aku samochodowe? miałem specjalne aku żelowe dla
ups-ów.
Albowiem akumulatory rozruchowe nie
> są przystosowane do podtrzymywania (ciągłego obciążenia, o cyklicznej pracy
> nie wspomnę), dlatego w samochodach się stosuje akumulatory trakcyjne a nie
> klasyczne rozruchowe.
Akurat jest dokładnie odwrotnie.
>
>> dlatego że przez pół roku oddają prąd do sieci, a drugie
>> pół roku mogą za darmo odebrać 80% tego co oddali.
Różne źródła podają max sprawność aku na 70%.
Czyli stosunek energii dostarczonej do odzyskanej z aku.
--
Pozdr
Janusz
Następne wpisy z tego wątku
- 05.02.18 19:54 Janusz
- 05.02.18 20:06 Pszemol
- 05.02.18 20:33 Myjk
- 05.02.18 20:59 Myjk
- 05.02.18 21:03 Myjk
- 06.02.18 09:21 ToMasz
- 06.02.18 09:24 ToMasz
- 06.02.18 09:33 ToMasz
- 06.02.18 10:12 Myjk
- 06.02.18 10:44 Myjk
- 06.02.18 11:21 Myjk
- 06.02.18 12:11 Myjk
- 06.02.18 13:16 RadoslawF
- 06.02.18 13:33 Jacek Maciejewski
- 06.02.18 15:53 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=