-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "CeSaR" <a...@m...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cavallino - jak w Ceedzie wyłączyć to pieprzone...
Date: Mon, 13 Dec 2010 12:48:36 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 23
Message-ID: <ie5132$ffg$1@news.onet.pl>
References: <idss95$hbd$1@news.onet.pl> <idt535$4h1$1@news.onet.pl>
<idt6vs$roj$1@news.onet.pl> <idt7n5$77p$1@news.onet.pl>
<n...@l...institute.com> <ie4m4p$8mr$1@news.onet.pl>
<t...@l...institute.com> <ie4vj0$a0k$1@news.onet.pl>
<10y2jhlrubckf$.dlg@lepper.institute.com>
NNTP-Posting-Host: 195.187.0.88
X-Trace: news.onet.pl 1292240802 15856 195.187.0.88 (13 Dec 2010 11:46:42 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Dec 2010 11:46:42 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2334468
[ ukryj nagłówki ]> da się wyłączyć, ale też lexią. Wtedy pierwsza pozycja to będzie normalny
> tryb przerywany. Oczywiście zawsze możesz odpiąć czujnik, skoro do świateł
> go też nie uzywasz ;-)
Ten "automat" jest włączany do dołu. Do góry włącza się normalne tryby.
Automat działa idiotycznie bo o ile na początku swojego działania jest
jeszcze w miarę OK o tyle później, jeśli deszcz z lekka przybiera na sile to
wycieraczki jakoś szybko dostają amoku i zapierdzielają jak sam nie wiem co.
One po prostu są jakoś tak bez sensu poustawiane, że czułość czy jakkolwiek
ten parametr nazwać jest strasznie skokowa w stosunku do potrzeb i działa to
bez sensu.
Pierwszy raz sie z tym kiedyś dawno w 406 spotkałem i widzę że niewiele się
w temacie zmieniło.
Już chyba zamiast tej całej automatyki wolałbym proste i fajnie działające
coś, co nie pamiętam w jakim okręcie było a włączało się to poprzez lekkie
pociągnięcie przełącznika wycieraczek do siebie, później,po jakimś czasie
jeszcze raz a później to juz sobie samo działało z dokładnie właśnie takim
interwałem. I do sterowania i ustawiania było lekkie, łatwe i przyjemne,
bezskokowe. Nie wiem czy to nie jakaś skoda była....
C
Następne wpisy z tego wątku
- 17.12.10 00:21 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 17.12.10 09:21 CeSaR
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=