  • Data: 2010-12-13 12:48:36
    Temat: Re: Cavallino - jak w Ceedzie wyłączyć to pieprzone...
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > da się wyłączyć, ale też lexią. Wtedy pierwsza pozycja to będzie normalny
    > tryb przerywany. Oczywiście zawsze możesz odpiąć czujnik, skoro do świateł
    > go też nie uzywasz ;-)

    Ten "automat" jest włączany do dołu. Do góry włącza się normalne tryby.
    Automat działa idiotycznie bo o ile na początku swojego działania jest
    jeszcze w miarę OK o tyle później, jeśli deszcz z lekka przybiera na sile to
    wycieraczki jakoś szybko dostają amoku i zapierdzielają jak sam nie wiem co.
    One po prostu są jakoś tak bez sensu poustawiane, że czułość czy jakkolwiek
    ten parametr nazwać jest strasznie skokowa w stosunku do potrzeb i działa to
    bez sensu.
    Pierwszy raz sie z tym kiedyś dawno w 406 spotkałem i widzę że niewiele się
    w temacie zmieniło.
    Już chyba zamiast tej całej automatyki wolałbym proste i fajnie działające
    coś, co nie pamiętam w jakim okręcie było a włączało się to poprzez lekkie
    pociągnięcie przełącznika wycieraczek do siebie, później,po jakimś czasie
    jeszcze raz a później to juz sobie samo działało z dokładnie właśnie takim
    interwałem. I do sterowania i ustawiania było lekkie, łatwe i przyjemne,
    bezskokowe. Nie wiem czy to nie jakaś skoda była....