  • 31. Data: 2012-01-26 21:25:48
    Temat: Re: Cavallino
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 26 Jan 2012 20:50:48 +0100, "ACTA" <A...@A...US> wrote:

    >Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości

    >cykuta z cytatą na tacy z Tacyta

    cos w tym jest, bo jakby poszuflowac literkami, to z "taca" wyjdzie
    "acta". hmmmm. spisek sie poglebia. <rs>

  • 32. Data: 2012-01-26 21:37:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ACTA

    > nie bujcie sie go

    Obronisz nas ACTA?!

  • 33. Data: 2012-01-26 21:41:11
    Od: to <t...@i...pl>

    begin rs

    > hehe. zakladajac, ze w mysl niektorych teorii, autorem tego zwierza jest
    > Bog, to otwiera drzwi do calkiem innej dyskucji. <rs>

    Czy to znaczy, że powinienem zgłosić się po licencję na konia do
    Lichenia?!

  • 34. Data: 2012-01-26 21:42:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin rs

    > nie mam takich problemow egzystencjalnych i mnie to zupelnie nie
    > interesuje, co by bylo gdyby, ale jak ty uwazasz, zeby ci to robilo
    > roznice, to mi juz nic do tego.

    Myślę, że posiadacz zwierzęcia powinien jednak spróbować wczuć się w jego
    sytuację, w ten właśnie sposób postępuje mój znajomy z koniem, a ja się
    staram mu w tym dopomóc.

  • 35. Data: 2012-01-26 21:43:11
    Od: to <t...@i...pl>

    begin rs

    > a najwazniejsze jest prawo to przedstawienia takiej specyficznej postawy
    > konia (jedna nozka, tu, druga tam, no i glowka pod takim katem skrecona
    > w lewa strone). no to juz po, autorze watku. <rs>

    Sorry, ale akurat prawa do wizerunku wszelkich specyficznych postaw konia
    (włącznie z postawą "koń się wypróżnia") należą do mnie! ;)

  • 36. Data: 2012-01-26 21:53:33
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia 26 Jan 2012 16:31:10 GMT, to napisał(a):

    > Nie wiem czy porównanie konia do przedmiotu jest na miejscu, to jednak
    > żywe stworzenie.

    No i dlatego warto o nie dbać.
    --
    XL

  • 37. Data: 2012-01-26 22:15:33
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On 26 Jan 2012 20:41:11 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >begin rs

    >Czy to znaczy, że powinienem zgłosić się po licencję na konia do
    >Lichenia?!

    no, albo i jeszcze wyzej. <rs>

  • 38. Data: 2012-01-26 22:54:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin rs

    > no, albo i jeszcze wyzej.

    Do Watykanatu? Ale z grupy pl.soc.religia dowiedziałem się, że tam rządzą
    szataniści. :/

  • 39. Data: 2012-01-26 22:55:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin XL

    > No i dlatego warto o nie dbać.

    Ament!

  • 40. Data: 2012-01-26 23:07:24
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On 26 Jan 2012 21:54:42 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >begin rs

    >Do Watykanatu? Ale z grupy pl.soc.religia dowiedziałem się, że tam rządzą
    >szataniści. :/

    nie wiem. w takim razie moze trzy zdrowaski w piekarniku cos zalatwia?
    <rs>