  • 21. Data: 2012-01-26 19:16:18
    Temat: Re: Cavallino
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Za darmo nikt jeszcze nic nie dostał

    Ja dostałem za wyśmianie Twoich bredni na temat ekonomii. :>

    > więc strata żadna i nie będzie mi
    > brakowało nigdy postów mieszkańców mojego kf.

    No fakt, możesz dalej bredzić i nie zobaczysz odpowiedzi, w których ktoś
    nazwie te brednie po imieniu. :-)

    > A Ty akurat popełniasz
    > recydywę, więc nie chcąc czytać bzdur autorstwa tego trolla, nie będę
    > miał niestety wyjścia. Na razie tylko namawiam do nie odpowiadania mu
    > bez wyraźnej potrzeby.

    AZ, proponuję, żebyś pobrał od Cavallino listę osób z jego KF i nigdy
    więcej nie odpisywał żadnej z nich! Chociaż może łatwiej będzie pobrać
    listę tych, których tam jeszcze nie ma? :>

  • 22. Data: 2012-01-26 19:20:16
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On 26 Jan 2012 18:10:23 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >begin rs

    >No nie wiem, czy gdybyś był koniem, to byłoby Ci wszystko jedno... Mi by
    >chyba nie było. :)

    nie mam takich problemow egzystencjalnych i mnie to zupelnie nie
    interesuje, co by bylo gdyby, ale jak ty uwazasz, zeby ci to robilo
    roznice, to mi juz nic do tego. <rs>

  • 23. Data: 2012-01-26 19:22:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/26/2012 07:16 PM, to wrote:
> [...]
    > więcej nie odpisywał żadnej z nich! Chociaż może łatwiej będzie pobrać
    > listę tych, których tam jeszcze nie ma? :>

    Odpisałbym Ci ale nie mogę bo mnie Cavallino spłonkuje, sorry.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2012-01-26 19:22:38
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał

    > Nie ma wizerunku, koń jest zakryty.

    masz prawa autorskie do rozpowszechniania wizerunku nakrycia?

  • 25. Data: 2012-01-26 19:32:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Odpisałbym Ci ale nie mogę bo mnie Cavallino spłonkuje, sorry.

    OK, rozumiem, też bym Ci nie odpisał, gdyby Cavallino zagroził mi
    pląkiem. :/

  • 26. Data: 2012-01-26 19:34:21
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 26 Jan 2012 19:22:38 +0100, "jerry"
    <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> wrote:

    >Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał

    >masz prawa autorskie do rozpowszechniania wizerunku nakrycia?

    a najwazniejsze jest prawo to przedstawienia takiej specyficznej
    postawy konia (jedna nozka, tu, druga tam, no i glowka pod takim katem
    skrecona w lewa strone). no to juz po, autorze watku. <rs>

  • 27. Data: 2012-01-26 20:08:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik ACTA napisał:
    > Użytkownik "to"

    > Masz prawa autorskie do rozpowszechniania tego wizerunku?

    A Ty do cytowania linka?

  • 28. Data: 2012-01-26 20:46:22
    Od: "ACTA" <A...@A...US>

> [...]
    > tego trolla, nie będę miał niestety wyjścia.
    > Na razie tylko namawiam do nie odpowiadania mu bez wyraźnej potrzeby.

    Pierdolisz?

  • 29. Data: 2012-01-26 20:48:25
    Od: "ACTA" <A...@A...US>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin AZ

    > OK, rozumiem, też bym Ci nie odpisał, gdyby Cavallino zagroził mi
    > pląkiem. :/

    nie bujcie sie go

  • 30. Data: 2012-01-26 20:50:48
    Od: "ACTA" <A...@A...US>