  • 41. Data: 2012-01-27 00:32:29
    Temat: Re: Cavallino
    Od: to <t...@i...pl>

    begin rs

    > nie wiem. w takim razie moze trzy zdrowaski w piekarniku cos zalatwia?

    Ale kto ma je zmawiać, ja, kolega czy jego koń?

  • 42. Data: 2012-01-27 00:33:30
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Ale nie wydaje Ci się to jednak trochę śmieszne? Jak dla mnie ten koń
    > wygląda trochę jak przebrany menel. Nie uwłaczając nic koniowi, nie
    > chodzi o porównanie do menela, tylko o pewien dysonans estetyczny. :>

    Koń estetykę tego ma W. Wiadomo gdzie. Bardziej dla niego liczy się, ze np.
    pomoże ogrzać się, gdy chłodno, etc. To nasza ludzka próżność na tym cierpi.
    Koń, z przeproszeniem, "sra na to".

    > Nie wiem czy porównanie konia do przedmiotu jest na miejscu, to jednak
    > żywe stworzenie.

    Chodzi o obiekt. Obiektem jest zarówno przedmiot, jak i podmiot/żywa istota.

  • 43. Data: 2012-01-27 00:34:49
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    > begin rs

    > Czy to znaczy, że powinienem zgłosić się po licencję na konia do
    > Lichenia?!

    Do Częstochowy!

  • 44. Data: 2012-01-27 00:37:19
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    > Sorry, ale akurat prawa do wizerunku wszelkich specyficznych postaw konia
    > (włącznie z postawą "koń się wypróżnia") należą do mnie! ;)

    A ja zgłaszam roszczenia do wszelkich zdjęć kupczących psów :)) Uzurpuję...
    tfu, wróć, rezerwuję zobie wszelkie prawa autorskie do zdjęć, jak i pomysłu
    :)))

  • 45. Data: 2012-01-27 01:29:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin L501 aneryS

    > Koń, z przeproszeniem, "sra na to".

    No właśnie, a jak mu się zdarzy, to co wtedy? Ufajda garniturek?

  • 46. Data: 2012-01-27 04:26:25
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On 26 Jan 2012 23:32:29 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >begin rs

    >Ale kto ma je zmawiać, ja, kolega czy jego koń?

    im wiecej tym lepiej, bo glosniej. <rs>

  • 47. Data: 2012-01-27 15:06:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin rs

    > im wiecej tym lepiej, bo glosniej. <rs>

    Ale co, jeśli koń zacznie rżeć i zagłuszać modlitwę? Albo kląkać?

  • 48. Data: 2012-01-27 17:10:06
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2012-01-26 18:56, rs pisze:

    > hehe. zakladajac, ze w mysl niektorych teorii, autorem tego zwierza
    > jest Bog, to otwiera drzwi do calkiem innej dyskucji.<rs>

    Materialne prawa autorskie Boga do tego projektu już dawno wygasły.
    A autorem tego egzemplarza to chyba raczej był jakiś ogier.

    mjk

  • 49. Data: 2012-01-27 17:56:12
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On 27 Jan 2012 14:06:40 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >begin rs

    >Ale co, jeśli koń zacznie rżeć i zagłuszać modlitwę? Albo kląkać?

    ale ja nie mowilem, zeby konia do piekarnika ze soba zabierac. <rs>

  • 50. Data: 2012-01-27 18:48:04
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-01-27 17:10, Slawek Kotynski pisze:

    > Materialne prawa autorskie Boga do tego projektu już dawno wygasły.
    > A autorem tego egzemplarza to chyba raczej był jakiś ogier.

    ... ale to już był utwór zależny!

    Hm... czy jako ojciec miałem zgodę mojego ojac, aby wykorzystać swój
    genotyp do wytworzenia mojej córki? Domniemaną - miałem. Ale czy to
    wystarczy? A czy on miał?
    (Choć on chyba jeszcze nie podpadał pod ACTA. A z racji, że nie żyje, to
    mogą mu skoczyć)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda