  • 11. Data: 2011-02-21 11:47:59
    Temat: Re: Castrol 5W 30 SLX - warto lać?
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > A krażek stali starty na maszynce to juz dowód na
    > 100% To nie są rzeczy których nie da się zauwazyć ;)

    Przyczyna może być też co 3 wymiana oleju w warsztacie lub ASO.

  • 12. Data: 2011-02-21 12:03:26
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > Wystarczy, jesli te na jednym oleju sie wszystkie rozpadly przed
    > 250kkm. Wystarczy tez do stwierdzenia "to dobry olej" jesli sie nie
    > rozpadly przez 400 :-)

    Widze, ze sam sie smiejesz z tego co piszesz.

    Jesli ktos ma potworny dylemat w sprawie oleju to tu kiedys byl taki test
    (nie wnikam czy obiektywny):
    http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf
    http://www.royalpurple.waw.pl/index.php/about/

    i podanych kilka parametow z konczaca puenta :)
    http://www.autocentrum.pl/forum/oleje-i-plyny/krotki
    e-porownanie-parametrow-wybranych-olejow-syntetyczny
    ch-391393281/

    sz

  • 13. Data: 2011-02-21 15:21:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Feb 2011 12:03:26 +0100, szufla wrote:

    >Widze, ze sam sie smiejesz z tego co piszesz.

    Bo jakos nie wierze zeby sie komus wszystkie silniki rozpadly, albo
    zeby trzymal flote przez 400kkm.

    Ale gdyby sie zdarzylo, to mozna.

    J.

  • 14. Data: 2011-02-21 21:31:20
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A skąd Ty możesz to wiedzieć?! Szklana kula Ci powiedziała, że do Toyoty
    > wleją mu niemieckiego Castrola?

    co mnie obchodzi Jego tojota. Pytanie jest o Castrol 5W 30 SLX to
    odpowiadam.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl