  • 81. Data: 2011-04-09 09:03:05
    Temat: Re: [OT]Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Od: p...@p...onet.pl

    > Przedstaw się z imienia i nazwiska, "chora piz*o z urojeniamia" a z
    > radością załatwię ci wizytę w tej wielce szanownej instytucji, którą tak
    > poważasz i wszystkich straszysz.
    > A od mojej rodziny wara, padalcu!
    mowie tylko ze miejsce socjopatow jest w 'pierdlu' - mozliwe ze ktos kiedys
    wytlumaczy wam to lepiej - ogolnie wspolczuje ci troche ale sam
    jestes sobie winien - osobiscie bardzo nie lubie
    tego poczucia obrzydzenia jakie sie
    za takimi klozetowymi niedorozwinietymi
    userami ciagnie i nie jestem
    tu poblazliwy wrecz przeciwnie

  • 82. Data: 2011-04-09 15:05:27
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 08/04/2011 18:39, Wojciech Jaczewski wrote:

    > A czy jest zysk/strata dla człowieka, który później pracuje jako
    > programista?
    > Bo wiadomo - na uczelni pisze się w stylu uczelnianym - przerost formy nad
    > treścią jest przez prowadzących lubiany. Natomiast ktoś, kto uczył się
    > samodzielnie, zwykle ma styl nieco inny.

    Jest dokładnie odwrotnie: na uczelni największe znaczenie ma zwykle
    treść, w praktyce inżynierii oprogramowania forma jest bardziej istotna.
    Oczywiście z drugiej strony istnieje mnóstwo programistów, którzy "mają
    styl" taki, że nie przywiązują odpowiedniej uwagi do formy, tyle że tacy
    ludzie często tworzą rozwiązania, które w praktyce powodują często wiele
    problemów.

  • 83. Data: 2011-04-09 15:38:28
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > styl" taki, że nie przywiązują odpowiedniej uwagi do formy, tyle że tacy
    > ludzie często tworzą rozwiązania, które w praktyce powodują często wiele

    Forma jest bardziej w cenie bo
    biznes sprzedaje masowo forme a nie tresc -
    sprzedaje rzeczy w wiekszosci puste czyli cos co
    ociera sie o smierc, to przeklenstwo swiata - tresc
    zyskuje tylko grupki fanow

  • 84. Data: 2011-04-09 15:52:09
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Fri, 08 Apr 2011 19:39:07 +0200, Wojciech Jaczewski
    <w...@o...pl> wrote:

    >A czy jest zysk/strata dla człowieka, który później pracuje jako
    >programista?
    >Bo wiadomo - na uczelni pisze się w stylu uczelnianym - przerost formy nad
    >treścią jest przez prowadzących lubiany.

    Ze co?...

    > Natomiast ktoś, kto uczył się
    >samodzielnie, zwykle ma styl nieco inny.

    .. i musi o nim apomniec.

    To jak z muzyka: albo jest "ze sluchu" albo "z nutow" (jak mawiala
    pewna wybitna polska piosenkarka)

    >Ja jestem zdania, że wcześniejsze zetknięcie z programowaniem jest pomocne -
    >dzięki temu kojarzy się coś co się akurat przyda, a czego nie kojarzą inni
    >(bo każdy uczący się samodzielnie ma inny "program nauczania", a nie
    >wspólny, ustalony przez jakiegoś urzędnika).

    Z takimi mundralami co to przychodza na studia i "wiedza wszystko"
    ejst na ogol problem: trzeba ich najpierw oduczyc tego czego sie "ze
    sluchu" nauczyli

    A.L.

  • 85. Data: 2011-04-09 15:53:25
    Od: p...@p...onet.pl

    > Forma jest bardziej w cenie bo
    > biznes sprzedaje masowo forme a nie tresc -
    > sprzedaje rzeczy w wiekszosci puste czyli cos co
    > ociera sie o smierc, to przeklenstwo swiata - tresc
    > zyskuje tylko grupki fanow

    przychodzi mi do glowy ze dobrze podpina sie
    pod ten spustoszony krajobraz trent reznor chocby
    z tytulami

    TERRIBLE LIE
    HEAD LIKE A HOLE albo
    SIN,

  • 86. Data: 2011-04-09 17:20:12
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 09/04/2011 16:38, p...@p...onet.pl wrote:

    > Forma jest bardziej w cenie bo
    > biznes sprzedaje masowo forme a nie tresc -

    Właściwie nie powinienem odpowiadać, bo jak zwykle pieprzysz bez sensu.
    Ale zwrócę jednak uwagę, że mowa była o stylu programowania, czyli forma
    to ten styl właśnie, coding standards itd. Praktycznie nikt tego nie
    sprzedaje, ale forma ma kolosalne znaczenie dla kosztów produkcji,
    ilości błędów itd.

    > sprzedaje rzeczy w wiekszosci puste czyli cos co
    > ociera sie o smierc, to przeklenstwo swiata - tresc
    > zyskuje tylko grupki fanow

    Np. ta część twojej wypowiedzi to forma kompletnie pozbawiona treści,
    innymi słowy - bełkot.

  • 87. Data: 2011-04-09 18:00:59
    Od: p...@p...onet.pl

    pewnie ze nie pogadamy - jakbym mial
    pogadac to raczej z kims kto rozumie
    omawiany tekst :) - jak nie rozumiesz to
    co jestes w stanie powiedziec - mw nic -
    to czyni cie kiepskim rozmowca

  • 88. Data: 2011-04-09 18:05:58
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 09.04.2011 11:03, p...@p...onet.pl pisze:
    > mowie tylko ze miejsce socjopatow jest w 'pierdlu'
    Dopóki nie popełnią przestępstwa - nie jest.

    To tak jakby ludzi z permanentną depresją kierować przymusowo na
    oddziały zamknięte.

    Michoo

  • 89. Data: 2011-04-09 18:39:04
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com>

    W dniu 2011-04-09 20:00, p...@p...onet.pl pisze:
    /ciach bełkot/

    Mam pytanie - ktoś w ogóle rozumie to indywiduum?
    O co mu chodzi o czym pisze?
    Czy tylko ja taki jakiś mało empatyczny jestem i za nic nie potrafię
    zrozumieć o co mu chodzi?

    --
    wloochacz

  • 90. Data: 2011-04-09 20:07:54
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    On 8 Kwi, 10:18, Sebastian Kaliszewski
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote:

    > Nie by bym tego taki pewien. Znam takich kt rzy rozpoczynaj c studia
    > programowa nie umieli.

    Ja też. Na moim roku.

    Tylko że główną przyczyną tego stanu był fakt, że po prostu nie mieli
    na to warunków i dopiero na studiach kupili swój pierwszy komputer. To
    były uwarunkowania finansowe.

    W tym wątku ten problem nie istnieje, z następujących powodów:
    1. komputery są *dzisiaj* znacznie bardziej dostępne i jest to
    widoczne gołym okiem
    2. w *USA* tym bardziej
    3. studenci wybierający się na *CMU* na pewno są uposażeni mocno
    powyżej średniej

    Te trzy rzeczy zaznaczone gwiazdkami istotnie odróżniają ten wątek od
    sytuacji moich kolegów z roku.

    W skrócie: młodzi ludzie, którzy *dzisiaj* w *USA* wybierają się na
    *CMU*, niemal na pewno klepali już kod.

    Dlatego nie jest żadną sensacją, że na pierwszym semestrze nie
    mają przedmiotu "Programowanie obiektowe w Javie".

    --
    Maciej Sobczak * http://www.msobczak.com * http://www.inspirel.com