    From: A.L. <l...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Date: Thu, 14 Apr 2011 09:55:44 -0500

    On Thu, 14 Apr 2011 15:19:51 +0200, Michal Kleczek <k...@g...com>
    wrote:

    >Bardzo chetnie sie zapoznam. Mozna prosic o jakies namiary?

    Proponuje pogoglowac na Warrnier Orr diagrams albo Warrnier Orr
    methodology

    Mozna tez na jackson Structured Modeling.

    generalne uwagi mozna znalezc tutaj

    http://userpages.umbc.edu/~khoo/survey2.html

    Jak idzie o programowanie logiczne czy funkcyjne, to "metodologie
    obrazkowe" sprawdzaja sie slabo, za to dosyc dobre sprawdzaja sie
    metody formalne. Dosyc polularny jest jezyk Z

    http://www.uni-koblenz.de/~beckert/Lehre/Spezifikati
    on/11Z.pdf

    Sprawdza sie przynajmniej dla mnie, albowiem uzywam Z do specyfikacji
    programow w Prologu

    >Jak pisalem - chodzilo mi o metodyki dla paradygmatow innych niz
    >proceduralny i obiektowy (czyli np. funkcyjny).

    >Czyli OO bylo/jest lepsze z definicji :)

    Zawsze "nowe" jest lepsze z definicki :)

    A.L.