    From: Wit Jakuczun <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Carnegie-Mellon przestaje uczyc programowania obiektowego
    Date: Sat, 09 Apr 2011 22:30:45 +0200

    W dniu 2011-04-09 22:07, Maciej Sobczak pisze:
    > W skrócie: młodzi ludzie, którzy *dzisiaj* w *USA* wybierają się na
    > *CMU*, niemal na pewno klepali już kod.
    >
    > Dlatego nie jest żadną sensacją, że na pierwszym semestrze nie
    > mają przedmiotu "Programowanie obiektowe w Javie".

    No ok tylko, że dopóki w wymaganiach wstępnych nie jest napisane, że od
    kandydatów wymagane jest to, że już "klepali kod" to program studiów
    tworzony jest tak jakby tego NIGDY nie robili. Znaczy, tak moim zdaniem
    powinien być tworzony. To, że ktoś idąc na takie studia wcześniej
    "klepał kod" nic nie znaczy bo tworzący zakładają, że nie umie.

    Co więcej, osobiście uważam, że zakładanie, że studenci "klepali kod" bo
    komputery są dostępne jest złym podejściem do zadania układania programu
    studiów. I ciężko mi uwierzyć, że tym właśnie kierowali się przy
    usuwaniu "programowania obiektowego" z programu studiów.

    Pozdrawiam,
    Wit