  • Data: 2010-06-10 09:19:21
    Temat: Re: Car audio - brzęczące głośniki drzwiowe
    Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek P. pisze:

    > OK, jasne :)
    > Jeszcze jedno pytanie: do czego i jak kleiłeś tą matę? Do blachy
    > drzwi,

    Bezpośrednio do blachy, tak jak i oryginalne fabryczne wytłumienie. Maty
    były bez kleju, nie pamiętam czego użyłem do klejenia; było wyciskane z
    tuby i z tych co to " pod ręką ". A, przypominam sobie - był to
    uszczelniacz dekarski, którym wcześniej udało mi się uszczelnić
    uszczelkę przedniej szyby, bo jak w każdej Felicji lubiła cieknąć po
    deszczu.

    > czy do plastiku?

    Do plastiku nie ma sensu,w Felicji trzyma się on poszycia na kilku
    spinkach. Pamiętam, że przykręcając głośniki do blachy za pośrednictwem
    dystansów, udało mi się jeszcze "złapać" samą tapicerkę, tzn. chcąc
    zdjąć tapicerkę trzeba było zdemontować głośnik. Przynajmniej tapicerka
    przestała drgać.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem