  • 11. Data: 2010-10-02 19:45:56
    Temat: Re: Canon sx 30 IS i co do tego ?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Palik" <p...@T...pl> wrote:
    [...]
> [...]
    > kiedy widzę w kościele jakąś niedouczona paniusię która w trakcie
    > komunii [nie jestem moherem!] lata po kościele i co kilka sekund
    > błyska po oczach bo "każdy ją widzi artystkę" to odechciewa się
    > robienia zdjęć...
    > Po wtóre-to przepaść w zdjęciach...
    > Teraz naciskamy spust i chwalimy się wkoło efektem, a te efekty są g
    > warte...
    > Oglądałem zdjęcia wnuczki robione przez dziewczynę która czuje się
    > artystką ..ma drogi sprzęty i wszystkich wkoło fotografuje...Ona nie
    > ma pojęcia o przestrzeni, kolorze,cieniu, perspektywie...
    [...]
    > Palik

    Nie chcesz rad, więc zapytam off topic: czy to coś od osławionego
    chama Palikota? To by się nawet zgadzało...

    [mr.]

  • 12. Data: 2010-10-02 20:15:42
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    > BTW: Dla porównania dałem obraz z innego kompakta Canona.

    A żeby było śmieszniej ("dla wszechwiedzącej" :)) - było już na
    rynku kilka lustrzanek zdecydowanie tańszych od tego kompakcika z małą,
    nędzną matrycką, a który i tak miażdży "superzoom 35x"... :D

    [mr.]

  • 13. Data: 2010-10-02 20:47:58
    Od: "Palik" <p...@T...pl>

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:i880ns$eki$1@news.task.gda.pl...

    > Jeśli traktujesz na tej grupie wszystkich jak małe dzieci (to ciągłe
    > podkreślanie wieku), to po co w ogóle było pytać? Nie lepiej w parku
    > zaczepić kogoś starszego i mądrzejszego zamiast pisać te wstępne eseje?
    > Może on utrafi z radą, skoro moja jest do bani? Ale faktycznie, nie będę
    > już doradzał w tym wątku - przecież wszechwiedzącej widźmie Ple-Ple nie
    > można niczego doradzić - ona wszystko już wie! :-P
    >
    > [mr.]
    >

    > BTW: Dla porównania dałem obraz z innego kompakta Canona.

    Młody dobry człowieku.nie chcę Twoich rad, bo odpowiedziałeś nie na temat, a
    żeby się dowartościować to naubliżałeś mi wytykając nieprawdziwe fakty, że
    niby uważam się za fachowca.Dodatkowo jesteś nadpobudliwy o czym świadczy
    cały szerego postów które nic nie wnoszą do wątku początkowego. Dodatkowo
    szczujesz polityka i wywlekasz Palikota.
    Za kilka postów usłyszę [zamiast odpowiedzi co dokupić do Canona] że
    Jarosław Kaczyński jest Świętym [przewiduję, bo z racji wieku wiem jak
    niektórzy rozwijają się emocjonalnie].
    Podziękowałem za Twoje dobre rady. Czy coś jeszcze dla Ciedbie mogę zrobić?
    [aby zakończyć tę żenującą z Tobą wymianę zdań nie na temat]?...

    Palik

  • 14. Data: 2010-10-02 20:52:27
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 2 Oct 2010 22:47:58 +0200, Palik napisał(a):

> [...]
    > Podziękowałem za Twoje dobre rady. Czy coś jeszcze dla Ciedbie mogę zrobić?
    > [aby zakończyć tę żenującą z Tobą wymianę zdań nie na temat]?...

    Może byś tak poszukał sobie odpowiedniejszej grupy na swoje objawienia?

    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."

  • 15. Data: 2010-10-03 03:35:17
    Od: "Palik" <p...@T...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:3qncjvg7fim1.rs8hmz9mif4b.dlg@40tude.net...

    > Może byś tak poszukał sobie odpowiedniejszej grupy na swoje objawienia?

    Święty Jarosław Kaczyński Cię tak sfrustrował?
    A w sprawie Canona nie masz nic do powiedzenia? To po co piszesz na grupie
    foto?

    Palik

  • 16. Data: 2010-10-03 06:52:07
    Od: "Palik" <p...@T...pl>

    Użytkownik "Palik" <p...@T...pl> napisał w wiadomości

    > Pokazuje się w sprzedaży Canon sx 30 IS . Nie jest to co umożliwia
    > robienie zdjęc które bym sobie wymarzył. ale na tyle mnie tylko stać.
    > Poradzcie
    > Palik
    Uzupełnię informacje: dlaczego ten aparat wydaje mi się dla mnie wskazany
    [być może błądzę]...

    Noszę okulary i to progresywne,cylindryczne. Gdybym szukał lustrzanki [i tak
    to marzenie bo cena jest zbyt duża]to w grę wchodzi podgląd wizjerem .
    Okulary przeszkadzają [może nie potrafię, ale w okularach nie jestem w
    stanie "widzieć" wizjerem] , a ustawienie ostrości bez okularów to [jak
    sprawdzałem w praktyce] utopia.
    Więc chyba tylko pozostaje ekran ? tak jak w modelu który podałem?

    Po drugie.
    Chciałbym robić zdjęcia z oddali [oczywiście macro też].
    Nie jest tak dla mnie ważne to czy one będą profesjonalne na miarę studia
    artysty. Nie stać mnie na lustrzankę i kilka obiektywów : do "portretu", do
    "bliżej" do "dalej". Gdybym chciał w zakresie ogniskowej do 1000
    skompletować sensowny sprzęt to wydałbym fortunę.
    Przy tym Canonie "coś tam" pstryknę i czasem wyłapię niegłupie ujęcie.Mylę
    się ? Jeśli nie mylę się , to czy ktoś podpowie jakie filtry do tego, lampa,
    ochrona [pokrowiec]?
    Palik

  • 17. Data: 2010-10-03 08:26:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 3 Oct 2010 05:35:17 +0200, Palik napisał(a):

> [...]
    >>

    > Święty Jarosław Kaczyński Cię tak sfrustrował?
    > A w sprawie Canona nie masz nic do powiedzenia? To po co piszesz na grupie

    Spadaj stąd ze swoimi politycznymi frustracjami. Tak wyraźniej?

    "The gift is the blessing of the giver."

  • 18. Data: 2010-10-03 11:14:26
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc_DOT_pl>

    On Sun, 3 Oct 2010 08:52:07 +0200, "Palik" <p...@T...pl>
    wrote:

> [...]
    >sprawdzałem w praktyce] utopia.
    >Więc chyba tylko pozostaje ekran ? tak jak w modelu który podałem?

    Na Twoim miejscu zastanowiłbym się jadnak nad lustrzanką. W cenie tego
    Canona kupisz body Pentaxa K100D i obiektyw Tamron 18-250. Okulary nie
    są problemem, wizjer ma korekcję, ustawiasz do swojego wzroku.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 19. Data: 2010-10-03 13:18:16
    Od: "Palik" <p...@T...pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc_DOT_pl> napisał w
    wiadomości news:n3pga6pm8vhjo7tutdj2a7pg3tv61hkd7u@4ax.com...

> [...]
    > Canona kupisz body Pentaxa K100D i obiektyw Tamron 18-250. Okulary nie
    > są problemem, wizjer ma korekcję, ustawiasz do swojego wzroku.

    Zdaje się, że to ma sens co piszesz i przeanalizuję temat. Choć muszę dodać
    pewną informację .Wizjer ma regulację,ale mimo to nie jest w stanie
    [chyba]zastąpić okularów. Otóż są pewne szkła które bardzo specyficznie
    korygują wzrok.Nie pamiętam nazwy, ale faktem jest, że ja za cholewę nie
    mogłem ustawić ostrości na wizjerze lustrzanki i strzelałem, w ciemno.
    No ,ale to co podałeś jest na tyle ciekawe, że zabieram się do sprawdzania i
    testowania. Dzięki

    Palik

  • 20. Data: 2010-10-03 13:27:09
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc_DOT_pl>

    On Sun, 3 Oct 2010 15:18:16 +0200, "Palik" <p...@T...pl>
    wrote:

> [...]
    >korygują wzrok.Nie pamiętam nazwy, ale faktem jest, że ja za cholewę nie
    >mogłem ustawić ostrości na wizjerze lustrzanki i strzelałem, w ciemno.

    Zawsze możesz wstawić taką soczewkę do muszli ocznej.

    Pozdrawiam,
    Paweł