  • Data: 2009-09-25 20:19:07
    Temat: Re: Canon G11 - zdjęcia próbne na dpreview - jak oceniacie?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    #:-) gps pisze:
    > - po instalacji poprawki oprogramowania tylko dedykowane akku (u Canona
    > G11 pasują te z G10)

    A także tanie jak barszcz podróby, zupełnie sprawne.

    > + optyczny wizjer daje możliwość 'dobijania' jeszcze fotek na padającym
    > akku, u G1 wizjer i ekranik żrą po tyle samo prądu

    To raczej nie działa. Braknie prądu, dowidzenia, czy używasz lcd, czy
    nie. Chyba żeby od początku go wyłączyć, ale co to za pstrykanie jak nic
    nie można ustawić.

    > + brak nakładki na obiektyw (są zasuwające się listki)

    Mało upierdliwe. A dekielek szybko się gubi.

    > Z jednym się nie zgodzę, choć ryzykuję przegryzienie aorty. Ekranik
    > odchylany, to rozwiązanie idealne do kadrowania w trudnych pozycjach.
    > Chciałbym zobaczyć jak grupowi tradycjonaliści robią zdjęcie pajęczyny
    > od spodu na trawniku (niedawno takie robiłem), najpierw podkop saperką
    > :-DDD. Generalnie praca w niskich pozycjach to akrobatyka (ze staniem na
    > głowie włącznie), zdjęcia znad głowy natomiast - chybił-trafił. Nikon to
    > zrozumiał przy D5000, czekam na ruch Canona, byle był to ekran z lewej
    > strony (praca ze statywem!).

    Bywa przydatne, jednakże kąt patrzenia w nowych lcd jest dość szeroki
    (ale wiadomo, 180st. nie przeskoczy)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl