    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon EOS-M preview
    Date: Wed, 25 Jul 2012 01:21:20 +0200

    On 2012-07-23 13:01, Waldek Godel wrote:
    > To jeszcze nic, przejściówka z EF-M na EF-S i EF to jedyne... 200 baksów.
    > Czyli 1000 baksów za spacerówkę z dostępem do posiadanych obiektywów. Co da
    > realnie 1000 Euro.
    > Już widzę te kolejki pod sklepami.

    Spokojnie się sprzeda - to będzie logiczne uzupełnienie dla tych, którzy
    mają system canona i potrzebują coś do kieszenii,
    co z tego że podpięcie wielkiej L-ki tam jest średnie, da się i większość
    tak myśli.

    No i logo canona zdziała cuda :)
    Komuś posłałem linka wczoraj i uznał to za mega cudowny aparat i taki jak
    zawsze chciał mieć. Co z tego, że NEX ma chyba jakoś z dwa lata i nawet
    krótko po premierzy go mieliśmy w łapkach? Technicznie to niemal
    identyczny aparat ale jak widać z innym logiem.

    Zresztą nie jest tajemnicą, że jak ktoś ma dany system to patrzy potem po
    produktach tej samej marki. To ma jakiś sens, chociażby lampę obsłuży
    pewnie tak jak to większe body. Jakoś tak też jest, że najczęściej jak
    ktoś ma system canona to i lampę canona, bo to po prostu działa. Stąd też
    i stopka niby uniwersalne do wielu systemów jest dość fikcyjna bo i tak ma
    się tę lampę swojej marki. Co innego tylko małe drobiazgi do studia.

    Ok, za bardzo offtop wyszedł.
    IMHO spokojnie się sprzeda, a cenę rynek zrewiduje, aż dziwne, że canon
    tak długo czekał na taki krok.
    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_