  • Data: 2010-03-15 17:31:32
    Temat: Re: Canon EOS 5D Mark II i pierwszy obiektyw
    Od: "Darek" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Profesor Nic" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e6bd286a-84e7-4238-aa95-0e04b316fed1@c16g2000yq
    d.googlegroups.com...

    >Inna sprawa, ze zgadzam sie z tym, ze 5d m2 na dzien dobry to
    >przesada, bo watpie zeby poczatkujacy wykorzystal potencjal jak
    >nalezy. No ale jesli kogos stac to niech bierze na zdrowie - jego kasa
    >i jego zabawa. Wtedy polecam 24-105 f4 + jasna 50-tka. Na poczatek
    >wystarczy.

    To ja to może tak skomentuję, bo coś za często słyszę ten argument: jeśli
    zamożnego emeryta stać na kupno nowiutkiego Porsche, choć wie że będzie nim
    jeździł w zasadzie tylko w niedzielę do kościoła, to czy powinien posłuchać
    rady i kupić sobie Skodę?
    Nie, bo kurka wodna życie jest krótkie i jeśli ktoś czerpie ogromną radość z
    samego faktu posiadania czegoś pięknego/dobrego, choć wie że pewnie nie
    wykorzysta wszystkich jego możliwości, to niech sobie kupuje. Nikt na tym
    nie straci, a on zyska sporo radości.
    Złe podejście do życia? :)

    Darek