    From: Profesor Nic <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon EF 70-200 mm f/4L USM - czy warto doplacac do IS?
    Date: Mon, 12 Oct 2009 00:48:04 -0700 (PDT)

    On 10 Paź, 17:58, "mzmich88" <U...@p...fm> wrote:
    > Witam. Prosze o porade czy zdjecia robione przy 200mm w zwyklym dziennim
    > swietle - beda wychodzic poruszone? Czy warto doplacac do IS?

    "W zwyklym dziennym swietle" nie beda poruszone. Ten obiektyw jest
    jak najbardziej uzywalny bez IS. Wieczor/noc, wnetrze - tam juz przyda
    Ci sie lampa (ew. wyzsze ISO), ale poza tym to rewalacyjne, stosunkowo
    niedrogie i bardzo lekkie szklo. Uzywam i chwale sobie, nie brakuje mi
    IS.

    Ale... jesli Cie stac na dolozenie do IS to sie nie zastanawiaj tylko
    bierz ze stabilizacja. Tylko podejrzewam, ze gdyby to nie bylo
    problemem, to bys nie pytal ;)

    T.