  • Data: 2009-04-30 22:04:58
    Temat: Re: Canon EF 50mm f/1,8 II <-- czy to rysuje ostro?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    > 0. Czy wiesz, jak działa FTM? Jak jest zbudowane?

    A na co mi to ?
    Budowy silnika spalinowego też nie znam ale opis i te dwa zdjęcia co nieco
    wyjaśniają:
    http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=Can
    onAdvantageTopicDtlAct&id=2648

    > 1. Są obiektywy z USM bez FTM.

    Wyraziłem taką wątpliwość, że może są w drugim zdaniu poprzedniego posta.
    Jest ring USM bez FTM ? Który ?

    [...]
    > Co to papierowa GO?

    Taka na dwie trzy rzęsy max, o którą się walczy na 1.2 - 1.8.
    Modne ostatnio ; )

    > Ile kosztują te szkła?

    135 chodzi powyżej 3500, 60 w porywach do 1600 zł.

    adam