  • Data: 2011-06-07 07:42:52
    Temat: Re: Canon 60D co mi sie nie podoba
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > a nie, ze złej popisywać się chęciami regulacji słońca,
    > zapominając o uproszczeniach językowych.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > JD

    1.po stronie wyjscia EV mozesz regulowac za pomoca mocy zrodla swiatla

    2.po stronie wejscia za pomoca czasu , przyslony , czulosci.

    niezadowolenie bylo z powodu braku mozliwosci w wizjerze regulacji EV

    poniewaz c60d ma w wizjerze widoczne i regulowalne wymienione w p2
    parametry wiec brakuje tylko wyminionego w p 1- a wiec mocy zrodla
    swiatla.

    jak to zrealizowac w aparacie he? - to oczywisty nonsens. Wystarczy
    tylko chwile sie zastanowic nad tym co zostalo napisane , czy to ma w
    ogole sens. Przyznam sie ze nie lubie czytac rzeczy bez sensu.