  • Data: 2012-02-21 19:09:17
    Temat: Re: Canon 600d w ogóle nie działa AF
    Od: "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nanosa" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ji0en8$rgd$1@inews.gazeta.pl...

    > obiektyw kitowy 18-55 IS II.
    > AF oczywiscie wlaczony w kazdej innej sytuacji działa poprawnie,
    > nawet przy włączonym LV w trybie P słychać jak się meczy używając metody
    > detekcji kontrastu i potrafi szalec soeczewką od krańca do krańca przez
    > kilak sekund.
    > W trybie filmu nie słychać w ogóle pracy AF, gwiadki nie uzywam, bo ztcw
    > służy tylko do
    > blokady ekspozycji.

    No i tu jest błąd. Gwiazdka * w LV służy właśnie do ostrzenia metodą DK i
    tylko w ten sposób da się to zrobić.
    Tak samo jest przy kręceniu filmów z użyciem autofocusu. Najpierw gwiazdka
    *, póżniej spust migawki lub czerwony guziczek do filmów.
    Owszem gwiazdka * służy do blokady ekspozycji, ale tylko przy wyłączonym LV,
    czyli patrząc przez wizjer optyczny.

    Pawik