  • Data: 2009-02-17 20:17:45
    Temat: Re: Canon 5d mark II - kręci (ze śmiechu)
    Od: "Jan Stawińskie" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sounds-of-HD.jsp

    > No nie wiem, co w tym śmiesznego, to pierwsza w historii (wraz z
    > Nikonem) filmowa kamera cyfrowa o pełnej klatce. W pewnych sytuacjach
    > jest całkowicie bezkonkurencyjna w stosunku do jakiejkolwiek cyfrowej
    > kamery ''nieaparatowej'' za dowolną ilość tysięcy dolarów. Czekam na
    > amatorskie, dobre w sensie pomysłów produkcje z tego czegoś.

    Nic nie ujmuję jej możliwościom filmowym (aczkolwiek kręcenie nią video - na
    jakimś tam wyższym poziomie jest jednak raczej hardcorowe), ale widok tych
    różnych mikrofonów mocowanych zamiast flasha wydaje mi się dość komiczny.

    Właśnie wyobraziłem sobie, jak mark III będzie mógł sterować charakterystyką
    mikrofonu w zależności od używanego zooma :-) Może będziemy kupować zestawy -
    np. 70-200 z odpowiednim kierunkowym mikrofonem. Przy czym do wersji f2.8
    będzie miał czułość dwa razy wyższą w dB niż do eLki f4 :D

    pozdrawiam

    --
    Jan