  • Data: 2010-03-15 15:55:13
    Temat: Re: Canon 550D slabe filmowanie
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hnlfit$btc$1@news.onet.pl...

    > Jest tak samo, ale w czym to problem? Dobry resajz w dół zawsze wychodził
    > filmom na dobre.
    > Tak po prawdzie, 500D, a myślę że i 550D oferuję naprawdę wysoką jakość
    > dopiero przy SD (720x400), oczywiście ręcznie zjechanym z HD.

    A czy 7D pod tym wzgledem przewyzsza jakoscia 550D, jesli parametry
    teoretyczne ma te same?
    Chodzi o ostrosc obrazu (tej w 550D mozna zarzucic sporo), antyaliasing itp.
    Czy sa jakies roznice czy jest to to samo?
    A jak wyglada sprawa z 5D mark II? Tam tez jest jeden DIGIC IV, jak w 550D.
    Rozmiar matrycy chyba niewiele wnosi w kwestii plynnosci/aliasingu przy 2MPx
    FullHD, pytanie jak soft (wlasnosci optyczne pomijam).

    pzdr.
    /JR