  • Data: 2009-08-03 10:41:04
    Temat: Re: Canon 50D vs. Canon 500D
    Od: Olek <o...@u...eu> szukaj wiadomości tego autora

    bakulik at work wrote:

    > Zapomniałeś dodać "dla mnie". :) Mi tam czasem LV sie przydaje.

    ok dodaję - dla mnie...

    > Gorzej, jak masz aparat na statywie i w żadnym z miejsc, gdzie wypada
    > punk AF, nie ma na co złapać ostrości. ;) No co - może się tak zdarzyć.
    > :) Albo częsciej - nie ma tam miejsca, na które byś CHCIAŁ ustawić
    > ostrość.

    hmmm akurat te punkty AF są tak ustawione, że ciężko żeby nie były
    przynajmniej w minimalnej odległości od punktu ostrości... ale może
    tylko ja tak mam :)

    > Bardzo uogólniasz. Fotoreporterzy na pewno, ale np. studyjni? A jak
    > robią dużym formatem? Nie sposób tego przyłożyć do oka, zostaje tylko
    > "LV" na matówce. ;)

    rozmwiamy o C50D vs. 500D - może studyjni się bawią w LV i czekają 100
    lat aż się ustawi AF na dane pole i zrobi zdjęcie :) modelka (lub model)
    zamrożona :D

    > Tak więc określenie KAŻDY jest, jak by to ująć, nie do końca prawdziwe.
    > :) Tak więc proponuję już więcej nie rozwijać tej części wątku.

    ok zgodze się.. Już jeden zaffodoffiec używa, więc nie mogę uogólniać :)

    > LV jest w lustrzankach i niektórym osobom w pewnych przypadkach się
    > przydaje.

    w pewnych przypadkach - zgoda :)

    > Nie można tego skreślać "bo mi sie nie podoba". Kiedyś tak
    > narzekano na światłomierz wbudowany w aparat. A teraz? Pokaż współczesną
    > lustrzankę czy kompakt bez światłomierza. Nawet średni format toto ma
    > (ba, ma AF!). :)

    :)