  • Data: 2009-08-03 20:48:52
    Temat: Re: Canon 50D vs. Canon 500D
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olek pisze:

    > więc ostrzysz środkowym i machasz głowicą statywu? :D jeszcze mi napisz
    > że robisz bez statywu zaffodoffe zdjęcia. Wybacz ale sam się pogrążasz.

    He, sam zrobiłeś z siebie głupa niedopuszczając myśli, że ktoś może po
    prostu zawodowo fotografować obiekty nieruchome, używać lv przede
    wszystkim ze statywu, a af z ręki, a uwaga o tym, że zawodowe zdjęcia
    można robić z ręki jest już żałosna, bo wyklucza jakichkolwiek
    kotleciarzy (czym akurat się nie zajmuję, bo tego nie lubię).

    Ale jak wspominałem, brać fotograficzna jest małorozgarnięta, bo często
    zachowuje się jak Ty teraz i to jest piękna sprawa, bo można ją
    wyrugować z prac lekkich, a dobrze płatnych i np. mieć już trzecie
    wakacje w tym roku (a nie ostatnie) :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl