  • Data: 2009-08-01 19:27:18
    Temat: Re: Canon 50D vs. Canon 500D
    Od: Olek <o...@u...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant wrote:
    > Olek pisze:
    >> - bardziej precyzyjny AF
    >
    > Już nie (500/50)

    dlaczego nie? 50D ma czujniki krzyżowe wszystkie 9 pól + czujnik "high
    precision" (whatever) dla f2.8 i mniej... a co ma 500D? :P

    > Przydatność akademicka.

    kiedyś ktoś tu na grupie się czepiał , że Canony z low-półki nie mają
    balansu bieli właśnie w skali Kelvina i powstała wojna :) ja uważam, że
    się przydaje.

    > Jak wyżej, choć pośrednio świadczy o trwalszej migawce.

    nie pośrednio, tylko świadczy.

    > Jeśli potrzeba.

    a czasami się przydaje

    > Gdy 32GB karty są dostępne za trzy stówy...

    chodziło mi o różnice vs 500D - generalnie nie używam 32GB kart bo jest
    to samobójstwo - mam 3 karty po 8GB i je przekładam podczas focenia...

    > I to się może przydać.

    używam z powodzeniem, przydaje się bardzo

    > Do cholery każdy nieograniczony człowiek, który nie pomyśli, że
    > lustrzanką nie można kręcić filmów.

    no to niech kupi 500D :)

    pozdry
    Olek