  • 1. Data: 2009-08-03 10:37:01
    Temat: [Canon 50D] osłona LCD
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    witaski,

    Gdzie można coś takiego nabyć do EOS 50D?
    Wszędzie widzę do 20, 30, 40 i nawet do 5D, a do 50 nie...
    Czyżby ta od 5 nie pasowała do 50??

    pzdr.

    --
    woytaski

  • 2. Data: 2009-08-03 11:01:17
    Temat: Re: [Canon 50D] osłona LCD
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Wojtek wrote:
    > witaski,
    >
    > Gdzie można coś takiego nabyć do EOS 50D?
    > Wszędzie widzę do 20, 30, 40 i nawet do 5D, a do 50 nie...
> [...]

    nie umie szukać :)
    http://www.allegro.pl/item699875569_oslona_lcd_canon
    _50d_szklo_hart_dedykowana.html
    mam taką i polecam

  • 3. Data: 2009-08-03 15:15:33
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > nie umie szukać :)
    > http://www.allegro.pl/item699875569_oslona_lcd_canon
    _50d_szklo_hart_dedykowana.html
    > mam taką i polecam

    A ja mam spore wątpliwości, czy stosować jakąkolwiek osłonę - 50D i 5D mają
    bardzo skuteczną warstwę przeciwodblaskową na głównym wyświetlaczu -
    widziałem 5D z założona osłoną i to była porażka - jakość obrazu na
    wyświetlaczu znacznie spadła ze względu na słabość lub brak warstwy
    przeciwodblaskowej na osłonie.
    Jak oceniasz czytelność wyświetlacza przy jasnym oświetleniu po założeniu
    osłony, którą proponujesz?

    --
    Lol

  • 4. Data: 2009-08-03 15:29:02
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Lol wrote:

    > Jak oceniasz czytelność wyświetlacza przy jasnym oświetleniu po założeniu
    > osłony, którą proponujesz?

    to jakieś urban legends... jak dla mnie nic się nie zmieniło - to jest
    chyba najlepsza możliwa osłona do canonów z tego co mi wiadomo...

  • 5. Data: 2009-08-03 15:30:35
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@u...eu> napisał w wiadomości

    > to jakieś urban legends... jak dla mnie nic się nie zmieniło - to jest
    > chyba najlepsza możliwa osłona do canonów z tego co mi wiadomo...

    Jaki kolor ma warstwa przeciwodblaskowa na tej osłonie?

    --
    Lol

  • 6. Data: 2009-08-03 15:59:52
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Lol wrote:

    > Jaki kolor ma warstwa przeciwodblaskowa na tej osłonie?

    minimalnie fioletowy, ale jakie to ma znaczenie?

  • 7. Data: 2009-08-03 18:05:58
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Olek wrote:
    > minimalnie fioletowy, ale jakie to ma znaczenie?

    A wiesz jak taki fioletowy psuje okrutnie balans bieli ekranika LCD? :)

    :)
    :)
    :)

    d.

  • 8. Data: 2009-08-03 18:12:09
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Wojtek wrote:
    > witaski,
    >
    > Gdzie można coś takiego nabyć do EOS 50D?
    > Wszędzie widzę do 20, 30, 40 i nawet do 5D, a do 50 nie...
    > Czyżby ta od 5 nie pasowała do 50??

    W taką osłobę dostaniesz niemalże w każdym kiosku - przychodzisz i mówisz:
    "poproszę szeroką taśmę klejącą".

    Jak chcesz to w każdym spożywczym na stoisku owocowym i warzywnym są
    bezpłatne osłony elastyczne. Jest to wprawdzie model z ubiegłego sezonu,
    ale któż nie widział pilota od TV w tak gustownym, a jakże pożytecznym
    wdzianku.

    ps. opisane osłony można też stosować na obiektyw, a nawet cały aparat! i
    nie daj sobie wmawiać, że absolutnie musisz kupować jakieś okrutnie drogie
    z allegro!

    d.

    :)

  • 9. Data: 2009-08-03 21:09:20
    Od: Olek <o...@u...eu>

    dominik wrote:

    > A wiesz jak taki fioletowy psuje okrutnie balans bieli ekranika LCD? :)
    >
    > :)
    > :)
    > :)
    >

    > d.

    po co mi "balans bieli ekranika LCD"? :D hehe prowokacja? :)

  • 10. Data: 2009-08-04 06:31:22
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
    > W taką osłobę dostaniesz niemalże w każdym kiosku - przychodzisz i mówisz:
    > "poproszę szeroką taśmę klejącą".

    I według Ciebie to inteligenta odpowiedź?
    No to gratuluję dobrego samopoczucia...

    Pozostałym dziekuję za sensowne odpowiedzi.
    W sumie zastanawiałem się nad taką osłoną LCD /przeciwsłoneczną - zakładaną
    na wizjer.
    Ponieważ nie widziałem nigdzie do 50D - stąd pytanie. Ale po zastanowieniu
    zastosuję rozwiązanie zaproponowane przez Olka.
    Delikatne, mało rzucające się w oczy...

    pzdr.

    --
    woytaski