    From: "Jaskrawy" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon 500D i picassa
    Date: Sat, 28 Nov 2009 11:19:06 +0100

    > Najprostszym rozwiązaniem jest użycie zewnętrznego czytnika kart.
    > Zalety - często udaje się szybciej skopiować dane
    > - nie potrzebuje zewnętrznego zasilania (jak aparat), wystarcza mu
    > zasilanie z USB
    >
    > Wady -
    > - trzeba te 15zł poświęcić.

    Kurde....:) bym napisal gdybym młodszy był.
    Rozwiązanie najprostsze, czemu sam na nie nie wpadłem?
    Wydłubywanie gniazda USB w aparacie, spod tej gumowej zaślepki upierdliwe
    jest i tu sie Canon nie popisał.
    Rzeczywiscie , kupię ten czytnik , dzięki za iluminację.
    BTW, mam taki komplet czytnikow w kompie, ale jakis czas temu akurat ten,
    co czyta SD wessal mi karte, musiałem wydłubywać ją,
    wymontowując cały moduł z obudowy. I bałem się włożyc karte ponownie by jej
    nie wydłubywać.
    Od tamtej pory "zapomnialem" że istnieje coś takiego jak czytnik kart.
    Pozdrawiam,